حمایت از طرح‌های نرم افزاری و تولید محتوا در زمینه نماز

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: از طرح‌های نرم افزاری و تولید محتوا درحوزه ترویج اقامه نماز حمایت می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا پاکدل در دومین نشست شورای اقامه نماز بخش ICT استان، توجه به اقامه نماز در اول وقت را موجب ایجاد نظم در زندگی و وجدان کاری عنوان کرد

وی با اشاره به کسب رتبه دوم استان یزد در شاخص توسعه یافتگی فاوا، از فعالان این حوزه خواست با ایجاد محصولات نرم افزاری و محتوا‌های فاخر در فضای مجازی، به ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز کمک کنند و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طرح‌های برتر در این حوزه حمایت می‌کند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد هم با تاکید بر مسئله مهم اقامه نماز، وظیفه مسئولان را در اقامه نماز سنگین‌تر دانست و از مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خواست، از تمام ظرفیت‌های حوزه خود برای اجرای این امر مهم استفاده کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به حضور آحاد مردم در فضای دیجیتال، تولید محتوا‌های مرتبط با ترویج فرهنگ قرآن و نماز در فضای مجازی را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و خواستار حمایت از این بخش شد.

در پایان این نشست هم تفاهم نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیریت ارتباطات زیرساخت، اداره کل پست استان، مدیریت امور شعب پست بانک یزد با ستاد اقامه نماز استان یزد به امضا رسید.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..