مدیر کل ارشاد یزد تاسیس تعاونی تبلیغات پرواز را تبریک گفت

مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، با حضور در تعاونی تبلیغات دانش بنیان پیشگامان رسانه و آگهی زبده (پرواز) سالروز تاسیس این تعاونی را به مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت تبریک گفت.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،  علی غیاثی، در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس تعاونی تبلیغات پرواز، برای این تعاونی و پرسنل آن آینده ای همراه با موفقیت و پیشرفت روزافزون آرزو نمود.

در این دیدار مهندس حاتمی نسب، مدیرعامل تعاونی تبلیغات پرواز، ضمن خوش آمدگویی، گزارشی از فعالیتهای فرهنگی و هنری انجام شده در یکسال گذشته را ارائه نمود.

همچنین در این مراسم مدیر کل ارشاد، یک عدد تقویم نفیس قرآنی اهدایی از جانب دکتر مسجد جامعی و چند جلد کتاب ارزشمند را به تعاونی تبلیغات پرواز هدیه نمود.

در پایان این دیدار توافقاتی در خصوص برخی مسائل و فعالیت های فرهنگی بین دوطرف صورت گرفت که در آینده نزدیک تفاهم نامه آن امضا و موارد مورد توافق اعلام خواهد شد.

تعاونی تبلیغات دانش بنیان پیشگامان رسانه و آگهی زبده (پرواز)، از شرکت های عضو اتحادیه امور زیربنایی پیشگامان است که در تاریخ بیست و ششم تیرماه سال یکهزار و سیصد و نود و یک با هدف ارتقای سطح تبلیغات و استفاده از دانش روز در این راستا تاسیس گردیده و تاکنون به موفقیت های چشمگیری چه در سطح استان و چه در سطح ملی دست یافته است.

بخش نظردهی بسته شده است..