طی مقاله‌ای:

هتاکی یک تشکل دانشجویی در یزد به دولت

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد اعلام کرده است: افکار عمومی ملت بازیچه سیاست «تکرار» و «جعل اصطلاح» دولت تدبیر و امید شده است.

به گزارش یزدی نیوزدر مقاله‌ای که از سوی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد منتشر شده، آمده است: با گذشت بیش از سه سال از عمر دولت یازدهم، سیاستی که به وفور در مسائل داخلی مشاهده شد، عبارت است از تکنیک « تکرار» که عمدتاً توسط خود دولت به کار رفته شد تا از این طریق افکار عمومی مردم را در تحت تأثیر قرار دهند.

در ادامه این مقاله آمده است: به این صورت که روی یک مورد مثلاً برجام به هر طریقی از جمله تریبون‌ها، روزنامه‌های زنجیره‌ای و … آنقدر مانور می‌دهند تا آن چیزی که مدنظر است به گفتمانی بین عموم مردم تبدیل شود و چه درست و چه غلط، صحیح جلوه داده شود.

در ادامه این مقاله آمده است: دولت تدبیر و امید با به کار گرفتن سیاست تکرار، برای پیشبرد اهداف به اصطلاح فراجناحی خود که در آن مواردی همچون سازش با کدخدا، زانو زدن جلوی اعراب، توهین و افترا به منتقدان داخلی و حزب‌اللهی، عدم توجه به معیشت و دین مردم و بی‌توجهی به محرومان و مستضعفان یافت می‌شود؛ استفاده می‌کنند.

در ادامه این مقاله تصریح شده است: با این روش که موضوعات و اهداف به اصطلاح فراجناحی خود را در هر تریبونی با غلو کردن، پی در پی تکرار می‌کنند و همزمان نسبت به دغدغه‌های حقیقی جامعه با بی‌توجهی رفتار می‌کنند و روی آنها سرپوش می‌گذارند و باعث فراموشی آنها در جامعه می‌شوند.

در ادامه این مقاله عنوان شده است: و اما سیاست بعدی که زیاد استفاده شده، عبارت است از «جعل اصطلاح» یعنی برای تحقق اهداف خود از جعل عناوین و صفات جهت‌دهنده به افکار عمومی استفاده می‌شود، از جمله همین اخیر که یک روز برجام، آفتاب تابان و یک روز آفتاب پشت ابر معرفی می‌شود یا مثلاً برای القای موفقیت در عرصه سیاست خارجی از صفاتی چون قهرمان دیپلماسی و یا ساختن مجسمه دکتر ظریف و … استفاده می‌شود.

در ادامه این مقاله بیان شده است: اما حال جای سؤال از حزب‌اللهی‌ها و افراد دغدغه‎مند اسلام وجود دارد که چرا نباید ما که منطق‌مان برگرفته از اسلام و حق است آن را تکرار، تکرار و تکرار کنیم و برای آن صفات اسلامی بگوییم و واژه‌سازی نماییم و افکار عمومی را به درستی به صراط مستقیم هدایت کنیم؟

در ادامه این مقاله با طرح این سؤال که آیا احساس نمی‌کنیم در حال انجام گناه بزرگی هستیم که این‌طور بی‌خیال یا بهتر بگوییم بی‌توجه به نایب امام زمان، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) هستیم؟ آمده است: نکند خدای ناکرده روزی مصداق این فرموده امیرالمومنین (ع) قرار بگیریم که به کوفیان گفتند: «…عجبا عجبا به خدا سوگند که اجتماع اینان بر باطلشان و پراکندگى شما از حقتان دل را می‌میراند و باعث جلب غم و غصه است».

نایب امام زمان امروز همین را سرلوحه کار خود قرار دادند و به درستی از این سیاست‌ها بهره می‌برند و اگر توجه کنید تکرار مکررات و واژه‌سازی‌های زیبا و جهت‌دهنده ایشان که برگرفته از قرآن و نهج‌البلاغه و به طور کلی اسلام است.

پس از همین امروز همه ما به عنوان حزب‌اللهی و دغدغه‌مند، همراه و پا رکاب ولی امر مسلمین، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برای تنویر افکار عمومی و تبیین که به مثابه یکی از اصلی‌ترین کارهای پیامبران و مهم‌ترین ارکان جهاد کبیر است؛ وارد میدان جهاد شویم و با منطق و استدلال متقن و محکممان در این راه جهاد نماییم و این فرموده امام خامنه‌ای که از گفتن حق خسته نمی‌شوم را سرلوحه کارمان قرار دهیم.فارس

بخش نظردهی بسته شده است..