المپیاد ورزشی امام رضا(ع) در یزد آغاز بکار کرد

مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی امام رضا(ع) با حضور مسئولان استان یزد برگزار و از پوستر این المپیاد رونمایی شد.

«علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم ضمن تسلیت ضایعه درگذشت زائرین قطار مشهد- یزد، گفت: برای نخستین بار مسابقات ورزشی جام امام رضا (ع) در هشت رشته ورزشی ویژه مردان و زنان با مشارکت آستان قدس رضوی استان یزد برگزار خواهد شد.

وی افزود: در برگزاری این مسابقات به دنبال ترویج بیشتر فرهنگ و سیره رضوی در بین مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان هستیم و امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی شاهد رقابت های جذاب و خوبی در این رقابت ها باشیم.

در این مراسم خدام رضوی که با خود پرچم متبرک حرم نورانی حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) را به همراه داشتند، مداحان اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی در وصف این امام همام و اهل بیت (ع) پرداختند.

در پایان از پوستر المپیاد ورزشی امام رضا(ع) نیز رونمایی و این المپیاد رسما کار خود را آغاز کرد.

این مراسم با حضور جمال قهرمانی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی ، مهدیه السادات حسینی مطلق مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد، سیفی رئیس و دیگر اعضاء شورای اسلامی شهر یزد ، حجت الاسلام مجتبی صداقت معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، رحیمی نسب مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد، معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی دیگر از مسئولان، روسای هیات های ورزشی استان و ورزشکاران و پیشکسوتان در سالن شهید عاقلی نژاد برگزار شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..