یک مقام مسئول:

۶۵ درصد مدارس فوتبال یزد مجوز فعالیت ندارند

مسئول واحد جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان یزد گفت: افزون بر 65 درصد مدارس فوتبال و فوتسال استان مجوز فعالیت ندارند .

به گزارش یزدی نیوزحسن دهقان افزود: هم اکنون در استان یزد ۴۰ مدرسه فوتبال و فوتسال فعالیت دارند که از این تعداد ۱۴ مدرسه دارای مجوز رسمی و قانونی هستند .
وی ادامه داد: سایر مدارس در یزد و شهرستان ها طبق مقررات فدراسیون فوتبال و آکادمی ملی هیچگونه مجوزی برای پذیرش و فعالیت های آموزشی ندارند .
این مسئول اظهار داشت: از ۱۴ مدرسه فوتبال و فوتسال دارای مجوز استان ۱۲ مدرسه در شهر یزد و دو مدرسه مجوز دار دیگر در ابرکوه و بافق فعالیت می کنند .
دهقان مدارس دارای مجوز استان را شامل یزدلوله ، استقامت نوین ، جوادالائمه (ع) ،استیلا کویر ، نود کویر ، ۱۲۰ یزد ، سراسازان ابرکوه ، فهادان ، مهر ایران ، رادین ، درخشان ، صلح ، سرداران شهید و سنگ آهن بافق ذکر کرد .
وی خاطر نشان کرد: والدین باید از ثبت نام فرزندان خود در مدارس بدون مجوز خودداری کنند که عواقب آن در خصوص مسائل فرهنگی و آموزشی بر عهده خودشان است .
این مسئول اظهار داشت: طبق مقررات کار سرکشی و نظارت بر مدارس فوتبال و فوتسال با حضور نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال یزد انجام می گیرد .
دهقان گفت: مردم و خانواده ها باید مسائل و مشکلات مدارس فوتبال و فوتسال را با هیات فوتبال مستقر در ورزشگاعه شهید نصیری در جریان بگذارند یا با تلفن ۳۷۲۲۷۰۷۱ و ۲ تماس بگیرند .

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..