سرعت‌گیرهای غیرضروری معابر یزد جمع‌آوری می‎شود

سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از جمع‌آوری ۱۰ سرعت گیر غیرضروری در معابر شهر با توجه درخواست‌های مردمی خبر داد.

«حمید دهقان» با بیان این که رسیدگی به درخواست‌های مردمی در راستای ایمن‌سازی تقاطع‌ها از وظایف شهرداری‌هاست، اظهار کرد: براساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک و با توجه به ضرورت حذف سرعت‌گیرهای غیر ضروری که کارایی مناسبی را در راستای ایمن‌سازی تقاطع‌ها و معابر ندارند، تعداد ۱۰ مورد سرعتگیر غیر ضروری از جمله سرعت‌گیرهای تقاطع چرغدار سیتی‌سنتر و سرعت‌گیر بلوار آتش‌نشان قبل از تقاطع شهدای نعیم آباد در دستور کار جمع‌آوری شهرداری قرار گرفت.

وی با اشاره به این که عموم مردم می‌توانند در ایمن سازی تقاطعات و معابر نقش مهمی داشته باشند، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده سرعت‌گیرهایی که ضرورت آن ها نیاز به بررسی دارد، محل مذکور را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۹۴۰۰۴ به اطلاع شهرداری برسانند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، دهقان بیان کرد: از جمله شرایط حذف سرعت‌گیرها، قرار گرفتن در محل تقاطع‌های چراغ دار، سرعت‌گیرهای باقیمانده در محدوده بریدگی مسدود شده، سرعت‌گیرها با فاصله کمتر از ۵۰ متر، قرار گرفتن در نزدیکی دوربین کنترل سرعت، وجود سرعتگیرها در شیب های طولی بالاتر از ۸ درصد یا در پیچ‌های افقی است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..