نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

ورزشکاران برخلاف سلبریتی‌ها ترویج دهنده فرهنگ ایرانی اسلامی هستند

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: ورزشکاران برخلاف سلبریتی‌ها ترویج دهنده فرهنگ ایرانی اسلامی هستند.

به گزارش یزدی نیوز، محمدصالح جوکار در جمع ورزشکاران کاروان جاده ولایت در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: ورزشکاران در این محفل معنوی گرد هم آمدند و ۲۲ نفر از ورزشکاران این حرکت را شروع کرده و سفیران دهه کرامت شدند.

وی با تاکید بر اینکه ائمه اطهار (ع) بهترین الگو برای جوانان هستند، افزود: جوانان ما باید این الگوها را در عرصه‌های بین‌المللی به مردم دنیا نشان دهند و ترویج فرهنگ کرامت و کریم را از اولویت‌های خود بدانند.

جوکار افزود: دهه کرامت پاسداشت دهه جوانمردی و بخشش و صفات نیکی است که در وجود همه به ویژه حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) قرار دارد.

نماینده یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: ما آینده را نشانه گرفتیم و آینده‌ای که می‌خواهیم به آن برسیم باید توسط جوانان شکل گیرد پس باید این نسل را برای آینده سازی ایران اسلامی تربیت کنیم.

وی عنوان کرد: امروز مفتخریم به اینکه در صحنه‌های ورزشی و بین‌الملل، وقتی یک جوان شیعه ایرانی اذکار معنوی و فرهنگی خود را در میدان مسابقه به نمایش می‌گذارد باعث غرور ایرانی‌ها می‌شود.

جوکار ادامه داد: این ورزشکاران دوستدار امامشان هستند و در طرف مقابل هم می‌بینیم برخی از سلبریتی‌ها در جشنواره‌های مختلف شرکت می‌کنند و متأسفانه علیه فرهنگ دینی ما سخن می‌گویند ولی جامعه ورزشی کشور به‌خوبی در عرصه بین‌الملل ترویج دهنده فرهنگ غنی ایرانی اسلامی هستند ضمن اینکه این مسیر سلامت جسم و روح به همراه دارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: دهه کرامت فرصتی مناسبی برای مرور بر سیره ائمه اطهار (ع) و الگوگیری از آن بزرگواران است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..