بهره برداری از مرکز D.I.C شهرداری یزد تا شهریورماه

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از بهره برداری از کلینیک ترک اعتیاد و خدماتی معتادین تزریقی و کارتن خواب(مرکز D.I.C ) تا شهریور ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

“محمد علی سلمانی ندوشن” با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت معتادین و کارتن خواب ها از دغدغه های شهرداری یزد است، اظهار کرد: در حالی که رسیدگی به معتادین و کارتن خواب‌ها از وظایف شهرداری ها نیست، با این حال ساختمان مرکز کلینیک ترک اعتیاد و خدماتی معتادین تزریقی و کارتن خواب در انتهای خیابان امام خمینی و ابتدای بلوار ملکوت توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد در حال ساخت است.

معاون شهردار یزد با اشاره به اینکه تکمیل این ساختمان چند سال به تعویق افتاده بود، گفت: عملیات عمرانی این طرح تاکنون پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است و امیدواریم این مرکز تا اواخر شهریور ماه سال جاری به بهره برداری کامل برسد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شهراری یزد، سلمانی در ادامه بیان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال پس از تکمیل ساختمان توسط شهرداری، جهت تجهیز و بهره برداری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد قرار خواهد گرفت.

منبع:ایسنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..