عضو شورای شهر یزد:

جامعه متعالی نیازمند خانواده متعالی است

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر ضرورت تحکیم بنیان خانواده در جامعه گفت: برای رسیدن به جامعه متعالی نیازمند خانواده سالم و متعالی است.

«فاطمه زارع» در نشست کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تدوین پیش‌نویس برنامه سیاست‌های خانواده در شورای اسلامی شهر یزد، گفت: یکی از مهمترین مسائلی که در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بحث خانواده است.

وی تصریح کرد: اهمیت و جایگاه خانواده و ضرورت تلاش برای تحکیم بنیان آن از ضرورت بالایی برخوردار است و باید تمام برنامه ها و فعالیت هایی که طرح ریزی می شود خانواده محور باشد.

زارع افزود: با توجه به اهمیت این بحث و تاکیدات مقام معظم رهبری بر این موضوع که یکی از راهبردهای رسیدن به تمدن اسلامی را خانواده متعالی و سالم دانسته‌اند، در شورای اسلامی شهر یزد تلاش صورت گرفت که کمیسیون خانواده را در شورای شهر ایجاد کنیم.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، رئیس کمیسیون خانواده شورای شهر در پایان افزود: در دوره های قبل بحث خانواده به عنوان یک کمیته زیرمجموعه کمیسیون فرهنگی شورا مورد توجه قرار دادیم اما در این دوره با توجه به گستردگی بسیار بالایی که حوزه خانواده دارد، کمیسیون خانواده به صورت مستقل ایجاد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..