اهداف قیام ۱۵ خرداد برای نسل جوان تبیین شود

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: اهداف و نتایج قیام ۱۵ خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی باید برای همه خصوصاً نسل جوان یادآوری و تبیین شود.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در مسجد براستین مهریز افزود: احیای دین و ارزش‌های انسانی جزو برکات مهم قیام بنیانگذار جمهوری اسلامی است.اهداف قیام ۱۵ خرداد برای نسل جوان تبیین شود

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و امام راحل (ره) به ویژگی‌های اخلاقی و مبارزات ایشان اشاره کرد و ادامه داد: تبیین خصوصیات مختلف معمار کبیر انقلاب اسلامی به مردم و جوانان یک ضرورت است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان علت اصلی موفقیت امام‌خمینی (ره) را در تحقق اهداف و آرمان‌ها، ایمان، اخلاص، صداقت، مردمداری، تکیه به دین و ارزش‌های معنوی ذکر کرد.

نجم الهدی به بیان اینکه باید ویژگی‌های اخلاقی، عرفانی و الهی و خدمات ایشان به کشور و نظام برای نسل جوان تبیین شود، گفت: بیان خدمات نظام و اقدامات امام راحل در قالب جهاد تبیین برای شکست توطئه های دشمنان ضروری است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد اظهار داشت: اهداف و نتایج قیام ۱۵ خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی باید برای همه خصوصاً نسل جوان یادآوری و تبیین شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..