رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد خبر داد :

” نه به اعتیاد ” توسط جمعیت هلال احمر یزد

همزمان با سراسر کشور سومین طرح نه به اعتیاد توسط جوانان هلال احمر شهرستان یزد با برگزاری جلسه آموزشی پرسش و پاسخ با عنوان نه به اعتیاد انجام شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اعلام کرد : سومین دوره طرح سراسری نه به اعتیاد همزمان در کلیه شعب جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد که در شهرستان یزد نیز با برگزاری جلسه آموزشی و پرسش و پاسخ ، تشکیل زنجیره انسانی ، فراخوان شعار و طرح برتر در حوزه پیشگیری از اعتیاد و حضور اعضای جوانان در پارک ها و مساجد ( ویژه لیالی قدر ) به همراه توزیع بروشور و اطلاع رسانی هدفمند در حوزه پیشگیری از اعتیاد و برگزاری ایستگاه های سلامت تست قند خون و تست فشار خون انجام گردید .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در ادامه افزود : این طرح با شعار " احتیاط کنیم ، اعتیاد نزدیک است " به منظور بهره مندی از مشارکت جوانان عضو در فعالیت های اجتماعی و خدمات عام المنفعه و با هدف فرهنگ سازی در جامعه جهت پیشگیری از اعتیاد برگزار گردید .

وی در پایان بیان داشت : جلسه آموزشی با حضور تعدادی از جوانان شهر یزد و بخش زارچ و با همکاری مناسب پلیس مبارزه با مواد مخدر و معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار گردید .

بخش نظردهی بسته شده است..