مسئول نمایندگی شورای نگهبان در یزد:

رنج مردم برای امام بسیار سخت بود/مخالفان ولی فقیه با امام زمان نیز مخالفت می‌کنند

مسئول دفتر نمایندگی شورای نگهبان در استان یزد با برشمردن ویژگی‌های امام خمینی(ره) و تشبیه آن با ویژگی‌های رسول اکرم(ص)، اظهار کرد: ‌مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که جهانیان طعم شیرین حکومت امام زمان(عج) را بچشند.

آیت الله «سید ناصر محمدی» در مراسم سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب که در محل مسجد روضه محمدیه(حظیره) با حضور مردم و مسولانن دارالعباده برگزار شد، با اشاره به بعثت پیامبر اکرم(ص) در سیاهترین دوران، اظهار کرد: امام خمینی(ره) نیز در قرن بیستم و زمانی که دین در دنیا به ضعیف‌ترین وضعیت خود نزول کرده بود و شاهد مراسمهای دینی بی‌روحی در اماکن مذهبی و ادیان مختلف بودیم، این انقلاب را بنیان گذاشت.

وی به ویژگی‌های ذکر شده در مورد پیامبر اکرم(ص) و تشابه ان با شخصیت امام راحل(ره) اشاره و اضافه کرد: امام خمینی(ره) نیز همانند رسول اکرم(ص)، انسانی از جنس مردم بود.

وی با بیان این که بنیانگذار انقلاب اسلامی، یک عالم و روحانی بود که سالها در حوزه علمیه قم تحصیل کرد و تا زمانی که از سن مبارکشان گذشته بود، کسی در وجودش جز صداقت و پاکی، چیزی ندیده بود.

آیت الله محمدی گفت: رنج مردم برای امام بسیار سخت بود و شدیداً علاقمند به هدایت و نجات مردم بود. امام همچنین همانند جدش پیامبر اکرم(ص) نسبت به مومنان رتوف و رحیم بود و به نام دین و با توکل به خدا این انقلاب را شکل داد.

وی در ادامه تاکید کرد: سرنگونی طاغوت تنها گام اول در این انقلاب بود چرا که باید در گامهای بعدی به جای آن تمدن اسلامی، عزت، قدرت و عرت و ترقی اسلام را در این کشور جایگزین کنیم.

وی بیان کرد: باید با ارائه الگوها و دستاوردهای این حکومت اسلامی، جهانیان را با طعم شیرین حکومت امام زمان(عج) آشنا کنیم و آنان را به سوی آن امام همام سوق دهیم.

آیت الله محمدی به سختی‌ها و دشواری‌هایی که امام در طی سالها برای نجات مردم کشید، گفت: مسئولان این حکومت باید مانند امام راحل(ره)‌ همواره در میدان خدمت به مردم حضور یابند و سختی ها را به دوش کشند.

وی با بیان این که اگر مسئولان ما این گونه عمل کرده بودند و برخی تنها به فکر ثروت اندوزی نبودند، اکنون پس از ۴۰ سال باید شاهدساخته شدن این کشور می‌بودیم، اظهار کرد: دشمن می‌داند که اگر جکومت اسلامی در این کشور برقرار شود، ظهور امام زمان(عج) را به دنبال خواهد داشت لذا از هر تلاشی برای عقب نگه داشتن کشورمان بهره می گیرد.

وی در این رابطه به اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمن در جبهه نفوذ نیز آسیبهای فراوانی را به کشورمان طی این جهار دهه وارد کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی شورای نگهبان در استان تبلیغات منفی دشمن برای نامید کردن مردم را نوع دیگری از دشمنی استکبارگران ذکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به نظر امام راحل در مورد جایگاه ولایت فقیه، گفت: ایشان می فرمودند؛ ولایت فقیه چیزی نیست که مجلس خبرگان ایجاد کرده باشد، بلکه ولایت فقیه را خداوند همانگونه که ولایت رسول الله(ص)، ایجاد کرده است لذا هرگاه به ولایت فقیه پشت کرده یا کنیم، با شکست مواجه خواهیم شد.

آیت اله محمدی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً کسانی که مخالف ولایت فقیه هستند، با امام زمان(عج) میز محالف خواهند بود چون آنها با راه ولایت فقیه و این مسیر مشکل دارند و مخالف ان هستند لذا با امام زمان نیز در هنگام ظهور مخالفت خواهند کرد.

گفتنی است، حضور خدام رضوی و پرچم متبرک آستان قدس رضوی در این مراسم، همچنین عزاداری هیاتهای حسینی و عزاداری با حضور مردم و مسئولان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..