عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد:

پرورش هنرمندان تراز انقلاب در اولویت قرار گیرد

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: اقدام مذبوحانه و موزیانه عده‌ای شیطان صفت به ساحت مقدس امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در جشنواره فیلم کن و تقدیر از فیلم موهن عنکبوت مقدس را شدیدا محکوم می کنیم و از همه هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگی درخواست داریم که در تولید آثار فاخر بخصوص در...

«محمد مهدی نیکونژاد» در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد ضمن بیان مطلب، افزود: از شاخصهای هنرمند تراز انقلاب شهید سید مرتضی آوینی یا مرحوم نادر طالب زاده یا ابوذر روحی و امثالهم هستند که از ابزار هنر به بهترین نحو ممکن استفاده و با تولید آثار فاخر، خدمات کم نظیری را به جامعه ایران اسلامی ارائه کنند.

وی اضافه کرد: توصیه ها و منویات رهبر معظم انقلاب در همه حوزه ها، همیشه این بوده که جهادی عمل کنیم یعنی عالمانه، کارشناسانه، میدانی با تلاش شبانه روزی و برای رضایت مردم و خشنودی حضرت حق، توام با مطالبه دقیق و کار مداوم و بدون وقفه و فارغ از هر گونه ترسی، شجاعانه و بن بست شکن جلو بودیم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: هنرمند در تراز انقلاب هنرمندی است که به صورت جهادی دوشادوش مردم بن بست های واهی و قالبهای متعدد را در هم شکند و هنر خود را با در نظر گرفتن موارد فوق عزت مدارانه خلق کند و با این کار دل دوستان را شاد و دل دشمنان را به وحشت اندازد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، نیکونژاد افزود: همانند سرود سلام فرمانده که یک کار ظریف و شجاعانه و در عین حال مخلصانه بود که به خاطر همین اخلاق اگر ضعف یا نقصی هم در کار بود پوشش داده شد و با فراگیری در سراسر کشور به یک کار استخوان دار مبدل گشت که موج این کار دل دوست داران اهل بیت و ولایت را خشنود دشمنان ولایت و امام زمان را به وحشت و لرزه انداخت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..