رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر:

۶۴ هیئت مذهبی اشکذر در سامانه طوبی ثبت شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: از مجموع ۷۴ هیئت مذهبی فعال در اشکذر، ۶۴ هیئت در سامانه طوبی ثبت شدند.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام محمد پورقیومی در نشست فرماندار اشکذر با رؤسای هیئات مذهبی این شهرستان با بیان اینکه تمامی هیئات مذهبی باید در سامانه طوبی سازمان تبلیغات اسلامی ثبت شوند، اظهار داشت: این اقدام در راستای قانونمند شدن فعالیت هیئات مذهبی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۷۴ هیئت مذهبی فعال در سطح شهرستان اشکذر عنوان کرد: ۶۴ هیئت در این سامانه ثبت شده اند.

پورقیومی یادآور شد: در دوران کرونا که فعالیت هیئات مذهبی با محدودیت مواجه بود، تمامی روسای هیئات مذهبی به لحاظ بهره مندی از جایگاه و پایگاه اجتماعی خود، خدمات متعددی به مردم ارائه دادند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر عنوان کرد: جایگاه، اعتبار و نفودی که مسئولان هیئات مذهبی در بین مردم دارند؛ بسیاری از مسئولان ندارند و اگر بتوانیم از این سرمایه ها در حل مسائل اجتماعی و آسیب های اجتماعی و رفع گرفتاری‌های فرهنگی استفاده کنیم؛ اقدام ارزنده ای انجام داده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سهم اشکذر در رشد برنامه های فرهنگی و مذهبی بیان کرد: سهم شهرستان اشکذر از منابع حمایتی استان ناچیز است و این حمایت باید به میزان حضور شهرستان‌ها، میزان تاثیرگذاری هیئات و تاثیرگذاری شهرستان‌ها مشخص شود و در این مورد خواستار برقراری عدالت در توزیع منابع از سوی مدیریت ارشد و استاندار یزد هستیم.

منبع:خبرگزاری مهر

 

بخش نظردهی بسته شده است..