اجرای طرح تثبیت و جبرانی برای دانش آموزان ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش یزد: به علت مجازی بودن آموزش در دوسال گذشته و افت تحصیلی دانش آموزان طرح تثبیت و جبرانی برای دانش آموزان ابتدایی اجرا می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز بهادر زاده گفت: در دوسال گذشته به واسطه آموزش‌های مجازی شاهد افت تحصیلی آشکار وپنهان دانش آموزان از لحاظ تحصیلی و هم از لحاظ روابط اجتماعی و فعالیت‌های پرورشی تا اختلالات یادگیری بودیم.

وی افزود: به همین منظور طرح تثبیت و جبرانی برای دانش آموزان در مرحله اول بعد از امتحانات نوبت اول تا خرداد ماه بود و مرحله دوم نیز از زمان اعلام نتایج خرداد ماه شروع و تا شهریور ادامه خواهد یافت.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: این طرح برای دانش آموزانیست که قابل قبول یا نیاز به تلاش بیشتر در کارنامه خود دارند حتما باید این طرح برایشان اجرا شود تا افت تحصلیشان جبران شود.

بهادر زاده گفت: برای دوره اول، دوم و سوم ابتدایی درس‌های فارسی و ریاضی و در دوره دوم ابتدایی از چهارم تا ششم ابتدایی درس‌های فارسی، ریاضی و علوم شامل این طرح می‌شوند.

وی ادامه داد: قرار است در تابستان دوره ۴۰ ساعته برگزار شود و علاوه بر درس در زمینه‌های پرورشی و ورزشی کلاس‌هایی برگزار می‌شود.

بهادر زاده گفت: با رایزنی‌های انجام شده‌ای کلاس‌ها در مناطق محروم به صورت رایگان و در دیگر مناطق با هزینه بسیار کم برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..