تسریع در اجرای طرح آبرسانی شهرک نساجی مریم آباد یزد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد بر تسریع در طرح آبرسانی ناحیه شهرک صنعتی نساجی مریم آباد تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، مجید دهقانی زاده در نشست بررسی مسائل و مشکلات اجرای پروژه کمک به آب رسانی شهرک صنعتی نساجی مریم آباد یزد، بر فوریت و اهیمت آبرسانی به این ناحیه تاکید کرد و خواستار مطالعه نحوه اجرا و تامین آب شرب آن محل از سوی مشاور شرکت آب و فاضلاب استان شد.

وی، گفت: ضروری است در اولین فرصت مطالعه‌ای برای اجرا و تامین آب شرب این ناحیه توسط مشاور، زیر نظر شرکت آب و فاضلاب استان یزد صورت گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با بیان اینکه پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی نساجی مریم آباد یزد با گذشت چندین سال همچنان مغفول مانده است به سابقه این پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه عقبه بسیار طولانی دارد که در حال حاضر استاندار یزد و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به شدت پیگیر رفع مشکل اجرایی آن هستند.

دهقانی زاده از اهمیت صنعت نساجی در استان یزد سخن گفت و هدف از برگزاری این نشست را بحث و تبادل نظر در راستای تصمیم دقیق و آینده نگری برای رفع مشکل آب شرب شهرک صنعتی نساجی مریم آباد یزد عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه صنعت نساجی بخش پیشرو در اقتصاد استان بوده، اظهار داشت: برای حل این مشکل بودجه‌ای تخصیص داده شده است و باید به زودی پس از انجام مطالعات اولیه اجرایی شود.

وی افزود: پروژه فعال سازی شهرک صنعتی نساجی مریم آباد یزد پروژه‌ای تحولی بوده که باید با دقت و صرف زمان لازم به نتیجه مطلوب و نهایی رسید.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..