بازار نابه سامان روغن خودرو از کمبود تا افزایش قیمت

قاضی تعزیرات حکومتی استان یزد: مردم به فروشگاه‌های معتبر دارای کد مراجعه و کالای خود را خریداری کنند و کالا‌های متفرقه در بازار را نخرند.

به گزارش یزدی نیوز، قاضی تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به وجود روغن خودروی بی کیفیت وگران در بازار گفت: در سال اخیر برای واحد‌های صنفی، تولید کنندگان و عرضه کنندگان کد نقش تعریف شده است، که واحد‌ها موظف هستند در سامانه جامع تجارت کلیه کالا‌ها اعم از تولید، توزیع و فروش را ثبت کنند.

 

دهقانپور افزود: این مهم باعث می‌شود مردم به فروشگاه‌های معتبر دارای کدنقش مراجعه و کالای خود را خریداری کنند و کالا‌های متفرقه در بازار را نخرند.

 

وی عنوان کرد:افرادی که فاقد کد نقش باشند و در سامانه جامع تجارت نسبت به ثبت کالای خود اقدام نکنند، باعنوان تخلف عرضه خارج از شبکه با آن‌ها برخورد می‌شود.

مدیر بازرگانی صنعت معدن وتجارت استان یزد در ارتباط با کمبود روغن و عرضه روغن بی کیفیت خودرو گفت: همه این‌ها بدلیل کمبود روغن خودرو است که البته این مشکل در دیگر استان‌های کشور نیز وجود دارد.
افشارپور افزود:تولید شرکت‌های استان نیز کفاف مصرف روغن خودرو داخل استان را نمی‌دهد و در نشست تنظیم بازار استان یزد در روز پنجشنبه مقرر شد با شرکت‌های خارج از استان یزد رایزنی شود و تا دوشنبه روغن مصرفی استان یزد تامین شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..