رئیس شورای شهر یزد:

متولیان ساخت و سازهای شهری به وظایف قانونی خود عمل کنند/سلام فرمانده جنبه ملی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: شهرداری و نظام مهندسی باید برای پیشگیری از وقوع حوادثی همچون متروپل به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

«عزیزالله سیفی» در نشست علنی  شورای شهر یزد ضمن تسلیت به مردم شریف آبادان و ابراز همدری با خانواده‌های در گذشتگان این حادثه، گفت: با توجه به وجود ساختمان‌هایی مشابه متروپل در شهر یزد باید برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی شهرداری و سازمان نظام مهندسی به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

وی افزود: قطعاً با وجود سازمان نظام مهندسی و مهندسان و کارشناس دلسوز فعال در حوزه ساخت و ساز شهری نباید شاهد چنین حوادثی در یزد باشیم.

سیفی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ارتباط سرود «سلام فرمانده» با مردم به خصوص نسل‌های دهه هشتاد و نودی و موضوع ظهور امام زمان(عج) برقرار کرده، باعث گسترش آن در کشورمان شده است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و اسلام قطعاً هنگامی که شاهد ارتباط بین نسل تازه انقلاب با امام زمان(عج) و آرمان‌های انقلاب هستند، از تخریب این موضوع از طریق رسانه‌های تحت اختیارشان فروگذار نخواهند کرد ولی این حرکت به قدری در مردم ارتباط برقرار کرده، دشمن در این راه نیز با شکست مواجه خواهد شد.

سیفی با بیان این که در داخل کشور کسانی پیدا می‌شوند که دشمنان اسلام را در این مسیر همراهی می‌کنند و این جنبه خوبی ندارد، خاطرنشان کرد: زمانی که هزاران کودک و نوجوان با انتخاب خودشان به همراه پدر و مادر در ورزشگاه آزادی ‌دست به خلق حماسه‌ای می‌زنند، دشمنان با چسباندن کلماتی همچون جشن و پایکوبی به این حماسه و تطبیق دادن آن با شب شهادت امام صادق (ع) و عزای عمومی آبادان در پی حادثه متروپل، به دنبال تخریب و تشویش اذهان عمومی هستند.

سیفی ضمن بیان اینکه این حرکت کاملاً مردمی است و نسل‌های نوپای انقلاب متقاضی این حضور و تجدید بیعت هستند، تاکید کرد: هرکسی که دشمنان را برای تخریب سرود «سلام فرمانده» همراهی می‌کند، محکوم می‌کنیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..