هجمه علیه دستاورد‌های انقلاب اسلامی با ۲۰۰ رسانه

مدیر حوزه‌های علمیه کشور: آمریکا و رژیم صهیونیستی با ده‌ها هزار نفر و بیش از ۲۰۰ رسانه علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله علیرضا اعرافی در مراسم تجلیل از والدین، همسران و فرزندان شهدا گفت: بالاترین نکته در باب شهادت اینست که قله‌های عالم بشریت به شهادت رسیده و بزرگترین انسان‌ها توفیق شهادت پیدا کردند.

وی افزود: گرچه مشکلات و سختی‌های زیادی وجود دارد، اما دستاورد‌های انقلاب هم باید بر اساس جهاد تبیین به جامعه انتقال پیدا کند. یادمان نرود که در ۲۰۰ سال گذشته چه میزان از سرزمین ما تجزیه شد، اما شهدا پس از انقلاب اسلامی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران تجزیه شود.

امام جمعه میبد ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی که تحمل دستاورد‌های انقلاب اسلامی را ندارند، با بکارگیری ده‌ها هزار نفر در قالب فضای مجازی و بیش از ۲۰۰ رسانه به سیاه نمایی می‌پردازند.

وی اظهار داشت: بسیاری از افراد پس از دفاع مقدس مشتاق شهادت بوده و فکر می‌کردند که باب شهادت بسته شده است، اما این باب بار دیگر گشوده شد و مدافعان حرم به آرزوی خود رسیدند.

اعرافی خطاب به فرزندان شهدا تصریح کرد: شما باید حقیقت‌ها را بدانید و میراث شهید را در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی خود به عنوان الگو بکار گیرید. شهادت ارزش ذاتی دارد و خانواده‌های شهدا باید به این عظمت و جایگاه افتخار کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: فرزندان شهدا باید به گونه‌ای تربیت شوند که ارتباط با شهید را برای خود افتخار دانسته و فرهنگ شهادت در نسل شهید زنده بماند.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از والدین، همسران و فرزندان شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..