صدا و سیما بازویی قوی برای حوزه سلامت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به همراه جمعی از اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه به منظور تبادل همکاری با رسانه ملی با مدیرکل صدا و سیما دیدار کردند.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر خطیبی در این دیدار با بیان اینکه صدا و سیما بازویی قوی بین مردم و دانشگاه در حوزه سلامت است، گفت: اطلاع‌رسانی و روشنگری در این حوزه به ویژه در زمان بیماری کرونا و بحث واکسیناسیون از مهمترین اقداماتی بود که رسانه ملی توانست به جامعه و مردم کمک کند.

وی از زحمات مدیرکل و همکاران پرتلاش صداوسیمای یزد در دوره اوج بیماری کرونا با دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

هر یک از معاونان دانشگاه نیز در حوزه فعالیت خود، مباحثی در خصوص کمک خیرین با همکاری صداوسیما و تولید برنامه‌هایی موثر در این راستا، اطلاع رسانی از حقوق بیمار و پزشک، اهتمام به راهکار‌های کاهش بیماری و توجه به سبد سلامت خانواده، توجه به فرزندآوری و راه اندازی اتاق فکر سلامت مطرح کردند.

مدیرکل صدا و سیما هم با تشکر از فعالیت‌های دانشگاه در حوزه سلامت گفت: جامعه پزشکی و سلامت استان یزد در کشور مشهور به نیکنامی هستند و به عنوان یک یزدی به این موضوع افتخار می‌کنم.

احد پهلوانیان جانفشانی پرسنل دانشگاه را در دوران اوج کرونا چشمگیر عنوان کرد و بیان داشت: مردم از این همه فداکاری کادر درمان سپاسگزار هستند و فداکاری آن‌ها همیشه در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه سواد سلامت یک دانش نیست بلکه یک مهارت محسوب می‌شود، تصریح کرد: حوزه سلامت یک متولی می‌خواهد که این امر را پیگیری کند و خوب است که شورای سلامت استان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود.

پهلوانیان اطلاع رسانی و پشتیبانی از حوزه سلامت را از وظایف رسانه دانست و تاکید کرد که صدا و سیما در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..