مردم همجوار معادن باید برکت این واحدها را بچشند

معاون دادستان کل کشور: مردمی که در جوار معادن و واحد‌های صنعتی زندگی می‌کنند، باید برکت این واحد‌ها را بچشند و از برکات آن بهره‌مند شوند.

به گزارش یزدی نیوز، سعید عمرانی در بازدید از مجتمع فولاد بافق گفت: وقتی یک صنعتگر، واحد تولیدی را راه اندازی می‌کند، حفظ واحد و حرکت رو به جلوی آن دیگر فقط مربوط به او نیست و همه باید کمک کنند تا چرخه تولیدی ایجاد شده، در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت کند.

وی با اشاره به رشد بسیار خوب صنایع فولادی در شهرستان بافق و ایجاد اشتغال در این حوزه افزود: ایجاد صنایع، اشتغالزایی خوبی در بافق ایجاد کرده، اما در کنار این خدمت مهم، حضور صنایع در فعالیت‌های اجتماعی هم باید ملموس باشد.

معاون دادستان کل کشور تاکید کرد: مردمی که در جوار معادن و واحد‌های صنعتی زندگی می‌کنند، باید برکت این واحد‌ها را بچشند و از برکات آن بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی، حرکتی خیرمندانه است و تولیدکنندگان باید به این فعالیت‌ها به عنوان زکات کار خود نگاه کنند. دعا‌های کارگران و خانواده‌های آن‌ها و مردم منطقه می‌تواند برکات بسیاری را برای آن تولیدی به همراه داشته باشد.

معاون دادستان کل کشور ادامه داد: مسئولان باید با تمام قوا حامی تولید باشند با حمایت از صنعت، به بحث اشتغال و رفاه اجتماعی مردم کمک کنند.

وی با اشاره به همگرایی خوب در استان در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی در دوران فشار و تحریم تصریح کرد: خوشبختانه نگاه حمایتی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی در استان یزد وجود دارد که این شرایط ارزشمند، باید حفظ شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..