آغاز ثبت نام در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز فرآیند نام نویسی تعاونگران در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا فلاحتی هدف از برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر را ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی دانست و گفت: تعاون یک مسئله بسیار مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای رونق اقتصاد کشور و رفع مشکلات بیکاری است که از این رو باید فرهنگ تعاون را به گونه‌های مختلف در میان آحاد جامعه ترویج کنیم.

وی تشویق تعاونی‌ها را از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی‌های این حوزه به جامعه و ارج نهادن به زحمات تلاشگران و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاونی استان و کشور هر سال برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تشویق فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگو‌های عملی موفق تعاونی برای بهره گیری از سایر تعاونگران در فضای مناسب در انتقال دانش رسمی و بومی در سطح کشور از اهداف و مزیت‌های این جشنواره است.

وی حداکثر مهلت ثبت نام در این جشنواره را ۲۰ خرداد عنوان کرد و ادامه داد: تعاونی‌های استان با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون، به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir می‌توانند اطلاعات کامل تعاونی خود را ثبت کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..