معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری یزد:

سه بلوار شهر یزد تا پایان خرداد روشن می‌شود

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از نصب ۵۸ پایه چراغ روشنایی با چراغ های LED با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در سه بلوار شهر میراث جهانی یزد با مشارکت شهرداری و شرکت توزیع برق خبر داد.

«محمد علی سلمانی ندوشن» تامین روشنایی معابر شهر را یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان و شهرداری عنوان و اظهار کرد: شهرداری یزد از ابتدای سال جاری تعداد ۵۸ عدد پایه چراغ روشنایی در بلوار شهیدان حاجی مهدی، بلوار تبلیغات اسلامی و بلوار شهید واعظ نصب کرده است.

معاون شهردار یزد با اعلام اتمام عملیات نصب پایه ها توسط شهرداری گفت: بزودی عملیات نصب چراغ ها توسط شرکت توزیع برق انجام خواهد شد و امیدواریم روشنایی این بلوارها تا اواخر خرداد ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

سلمانی ندوشن با اشاره به اینکه تامین مطلوب و استاندارد روشنایی معابر شهری به حفظ جان عابرین پیاده و رانندگان کمک شایانی می‌کند، گفت: این طرح در طول دو کیلومتر با نصب پایه چراغ های دو شعله در رفیوژ میانی بلوار و نصب چراغ های فوق کم مصرف LED و با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد ریال با مشارکت شرکت توزیع برق یزد در حال انجام است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد در ادامه بیان کرد: روشنایی معابر در شب ارتباط مستقیم با امنیت اجتماعی شهروندان دارد و کمبود روشنایی در برخی معابر سطح شهر، یکی از عواملی است که موجب بروز مشکلات و ناهنجاری ها از جمله تصادفات و مشکلات امنیتی می شود که با اجرای این پروژه ضمن زیباسازی و تأمین روشنایی معابر، سبب افزایش امنیت در فضاهای شهری و همچنین ارتقای سطح کیفیت زندگی می‌شود.

منبع:ایسنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..