بازدید معلولان و جانبازان از موزه خودروهای قدیمی در یزد

ویژه برنامه بازدید از موزه خودروهای قدیمی و دست ساز یزد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز موزه و معلولیت با حضور جانبازان و معلولین برگزار شد.

به مناسبت روز موزه و معلولیت و همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه برنامه بازدید از موزه خودروهای قدیمی و دست ساز یزد برای هفتمین سال متوالی با حضور جانبازان و معلولین استان یزد برگزار شد.

باتوجه به اینکه نهادینه شدن حضور افراد دارای معلولیت در استفاده از خدمات گردشگری، یکی از اهداف فرهنگی مهم است، موزه خودروهای قدیمی و دست ساز یزد تمام امکانات زیرساختی مناسب را برای خدمات‌رسانی به معلولان و جانبازان شهر میراث جهانی داراست.

این ویژه برنامه به همت جامعه معلولین استان یزد، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد و کمیته ملی ایکوم و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار گردید.

گفتنی است موزه خودروهای تاریخی و دست ساز یزد واقع در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در شاخص مناسب سازی موزه‌ها برای استفاده معلولین و جانبازان به عنوان موزه برتر، در شاخص خلاقیت و نوآوری رتبه دوم و در شاخص کودک و نوجوان با کسب رتبه سوم مورد تقدیر هیأت داوران قرار گرفت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..