فرمانده سپاه الغدیر یزد:

خون‌بهای شهدای ما آزادی قدس شریف است/باید مانند شهدا با بصیرت و به موقع عمل کنیم

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ترور شهید «صیاد خدایی» را نشانه درماندگی استکبار جهانی خواند و گفت: انقام سخت فرزندان انقلاب یک انتقام دفعی نیست بلکه خون‌بهای شهدای ما آزادی قدس شریف و پاک شدن زمین از وجود رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

سردار «حسین زارع کمالی» در پانزدهمین کنگره تجلیل از ایثارگران فتح خرمشهر که به مناسبت سوم خردادماه، سالروز فتح خرمشهر و روز ملی ایثار، مقاومت و پیروزی در محل سالن شهید منتظرقائم استانداری یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس، شهادت شهید مدافع حرم شهید «حسن صیاد خدایی» را تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: این ترورها نشانه درماندگی و بدبختی استکبار جهانی است و دشمن بداند که قرار نیست انقام سخت فرزندان انقلاب یک انتقام دفعی باشد و جواب این خونها را با ترور سران رژیم استکباری بدهیم چرا که معتقدیم خون‌بهای شهدای ایران اسلامی تنها آزادی قدس شریف و پاک شدن زمین از وجود رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی است.

وی در ادامه فتح خرمشهر را یادآور فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها و استقامت غیور مردان و شیر زنان ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی خواند و افزود: آزادسازی خرمشهر حاصل همت دلاور مردان این سرزمین، توکلشان به خدواند منان، توسلشان به ائمه اطهار(ع) و تبعیت آنان از امام انقلاب بود.

زارع کمالی با اشاره به شکست سخت دشمن در این عملیات، سوم خرداد را نماد حق علیه باطل و نماد ایثار و جانفشانی رزمندگان است که قدرت خدواند در دل و اراده آنها جای گرفته بود، ذکر کرد.

وی گفت: سوم خرمشهری که به فرموده‌ی امام راحل(ره) خدا آزادش کرد، به واسطه ایثار و اخلاص و تبعیت از ولی امر مسلمین اتفاق افتاد و امروز نیز خرمشهرهایی در پیش رو داریم که هرچند میدان نظامی نیست بلکه میدانی به مراتب سخت‌تر از جنگ نظامی و میدان اراده و جنگ افکار و جنگ شناختی و در یک کلام میدان جنگ ترکیبی است.

وی تاکید کرد: امروز برادران شما در سپاه الغدیر دنبال‌روی شهدای دفاع مقدس خواهند بود و همانطور که رزمندگان اسلام پای دشمن را از خاک خونین شهر قطع کردند و مانع سقوط آن شدند، برای حفظ ارزشها و آرمانهای اسلام که برای آن انقلاب کردیم، مقتدرانه خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد این باورهای دینی از طریق جنگ نرم جابجا و کم ارزش شوند.

فرمانده سپاه الغدیر تاکید کرد: مردم ایران اسلامی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور منجی بشریت بر علیه حکومت استبدادی و غرب زده پهلوی قیام کردند و قطعاً استکبار جهانی برای ترویج تمدن پوچ گرایی و مبتذل خود ساکت نخواهد نشست.

وی با اشاره به نمایش ویژگیهای بارز تمدن اسلامی در بحرانهای اخیر، گفت: در حالی تمدن غرب در اوج کرونا به هیچ چیز حتی دستمال توالت نیز رحم نکردند، اوج اقتدار تمدن نوین اسلامی را با مشارکت و همیاری مردم این سرزمین در میدان انفاق و کمک به همنوع همگی به یاد داریم.

زارع کمالی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم این تمدن را به اوج اعلای خود برسانیم باید مانند شهدا عمل کنیم و مهمترین مولفه شهدا توکل به خداوند، توسل به ائمه اطهار، تبعیت از امام انقلاب و شناخت دشمن و اقدام به موقع بود لذا زمانی در برابر جنگ نرم دشمن در عرصه‌های مختلف موفق خواهیم بود که دشمن و هدف و ماموریتش را خوب بشناسیم و به موقع عمل کنیم.

وی گفت: امروز در جهاد تبیین که یک فریضه همگانی است، باید به موقع عمل کنیم چرا که دشمن سعی دارد با طراحی و اجرای توطئه‌های مختلف اراده انقلابی جوانان متعهد نظام را سست و ارزش‌های انقلابی را کم ارزش نشان دهد لذا وظیفه داریم با بصیرت افزایی، قدرت تمدن اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه امروز ایران اسلامی در هفت مولفه قدرت بین‌المللی جایگاهی بسیار عالی دارد به طوری که چالشهای امروز دشمن با جمهوری اسلامی اصلاً قابل قیاس با گذشته نیست به طوری که اگر روزی استکبار از چرایی تحریم رژیم اشغالی ا تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان انقلابی ما یا جدا شدن دست عوامل بیگانه از کشورمان گلایه داشت ولی امروز چالش آمریکا به برکت اراده و نصرت الهی و رهنمودهای امامین انقلاب،‌ حضور جمهوری اسلامی در مرزهای رژیم صهوینیستی و چرایی حمایت جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت است.

وی ادامه داد: اگر دیروز دغدغه استکبار این بود که سلاح ابتدایی به رزمندگان اسلام نرسد، دغدغه‌ی امروز آنها این است که چرا سلاح‌های فوق پیشرفته کشورمان به جبهه مقاومت ارسال می‌شود و این همان اقتدار نظام اسلامی است.

زارع کمالی در پایان نیز یادآور شد: البته این اقتدار، امنیت، آرامش و آسایش حاصل ایثارگری رزمندگان این مرز و بوم و تقدیم هزاران شهید گلگون کفن است که امیدواریم ما نیز بتوانیم در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی از طریق جهاد تبیین همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سربلند شویم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..