امام جمعه یزد در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی انتظامی استان:

هر کرسی‌ مسئولیت نتیجه جانفشانی یک شهید است/همه در قبال خون شهدا مسئولند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که حفظ نظام از هر واجبی واجب‌تر است خطاب به مسئولان، گفت: مسئولان و مردم بدانند در قبال خون شهدا مسئولند.

آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان که به منظور بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در محل ستاد فرماندهی سپاه الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده امام خمینی(ره)، حفظ نظام از هر واجبی واجب‌تر است و این مهم باید مد نظر مسئولان و دست‌اندرکاران باشد.

وی اجرای دستورات الهی را از مهمترین ویژگی‌ انقلاب اسلامی دانست و افزود: بیدار کردن انسانها و هدایت به سمت تعالی بشری، رویکرد جدی امام راحل در تدوین راهکارهای توسعه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه یزد روشنگری علمای نجف را یکی از دیگر ویژگی‌های رفتاری امام راحل برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی در پاسداری از ارزش‌های اسلام ناب محمدی خود را مأمور به تکلیف می‌دانست.

ناصری یزدی در ادامه خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام تأکید کرد: ما باید مراقب باشیم تا از فرصتی که برای خدمت به مردم برایمان به وجود آمده، کمال استفاده را برده و آخرت خود را آباد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که هر کرسی‌ مسئولیت، نتیجه ایثار و جانفشانی یک شهید والامقام است، عوان کرد: مردم و مسئولان در نظام اسلامی ایران در قبال خون شهدا مسئولند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..