مدیر کل ورزش و جوانان یزد:

روابط‌عمومی‌ها باید با جهاد تبیین در جامعه امیدآفرینی کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیات های ورزشی استان، گفت: روابط عمومی‌ها باید با جهاد تبیین در جامعه امیدآفرینی کنند.

«علیرضا پورسلمان» در همایش مسئولان روابط عمومی هیات‌های ورزشی یزد گفت: رسانه‌های گروهی که چشم تیزیبن جامعه و رسالتی سنگین در حوزه انعکاس اخبار و گزارشات بر عهده دارند، منصفانه عملکرد بخش‌های مختلف ورزش استان را برای تعالی بیشتر نقد کنند.

وی با بیان این که طرح انتقادهای سازنده و دلسوزانه نقش مهمی در رفع مشکلات و خدمت به توسعه ورزش دارد، افزود: در ورزش یزد ظرفیت‌های بالقوه خوبی در تمامی رشته‌ها وجود دارد و تعامل روابط عمومی‌ها با خبرنگاران زمینه ساز اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی این ظرفیت‌هاست.

وی به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: از وظایف مهم روابط عمومی هیات‌های ورزشی این است که با بیان عملکرد مجموعه خود در تحقق این جهاد بزرگ پیشگام باشند.

پورسلمان ادامه داد: حرکت روابط عمومی‌ها، نوعی جهاد تبیین است که باید در مسیر امیدافرینی در جهت تبیین گام بردارند و پلی بین دستگاه ها و شهروندان باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد: یک صدایی در رسانه‌های گروهی و همکاری روابط عمومی‌ها با فعالان عرصه خبر ضروری است و موجب توسعه و همگانی کردن ورزش است.

گفتنی است؛ در این همایش تعدادی از مسئولان روابط عمومی هیات‌های ورزشی یزد و شهرستان‌های استان به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و تامین اعتبار، اصلاح و تقویت زیرساخت ها و تجهیزات و برگزاری دوره‌های آموزشی را خواستار شدند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..