گلایه استاندار از توزیع ناعادلانه خدمات شهری در محلات یزد

استاندار یزد گفت: توزیع ناعادلانه خدمات شهری در طول سالیان گذشته سبب قرارگیری عنوان کمتر برخوردار در کنار نام برخی محلات شده است.

مهران فاطمی در نشست کارگروه توسعه شهرستان یزد که به منظور بررسی مسائل و مشکلات احصاء شده در جریان بازدید از محلات خیرآباد و عیش آباد برگزار شد، نسبت به رسیدگی نامناسب به مناطق مختلف شهری و عدم توزیع عدالت محور خدمات شهری گلایه کرد.

وی گفت: با وجود انجام اقدامات و فعالیت‌هایی در محلات خیرآباد و عیش آباد، اما فعالیت های انجام شده در حد مطلوب نبوده و توزیع ناعادلانه خدمات شهری در طول سالیان گذشته سبب قرارگیری عنوان کمتر برخوردار در کنار نام این محلات شده است.

استاندار با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در این دو محله و لزوم توجه بیش از پیش در امر ارائه خدمات و توسعه آن ها، اظهار کرد: مسائل، مشکلات و نیازهای این محلات باید بر اساس اولویت‌بندی و در قالب اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت حل شود.

فاطمی با بیان این که ما متعهد هستیم همه وقت خود را در خدمت مردم باشیم، خاطرنشان کرد: روز شنبه و جمعه برای مدیران دولت سیزدهم تفاوتی نداشته و یک حکم دارد لذا روزهای جمعه هم باید برای مردم باشیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..