مدیر کل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث:

بخشی از نیازهای جامعه صنایع دستی با رونق گردشگری تامین می‌شود

مدیر کل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: می‌توانیم با توسعه گردشگری بخشی از نیازهای جامعه صنایع دستی خصوصا بخش بازار را حل و فصل کنیم.

«سیدمصطفی فاطمی» در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ضمن گفت‌وگو با فعالان صنایع دستی و غرفه‌داران استان‌های حاضر در این نمایشگاه، بر لزوم رفع بخشی از مشکلات این حوزه با توسعه گردشگری تاکید کرد.

وی با تاکید بر این که بخشی از بازار صنایع دستی در داخل کشور با رونق گردشگری تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: می‌توانیم با توسعه گردشگری بخشی از نیازهای جامعه صنایع دستی خصوصا بخش بازار را حل و فصل کنیم.

فاطمی همچنین طی سخنانی دیگر در این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه، صرفا مربوط به صنایع دستی نیست و شاهد بازارسازی و بازاریابی، ایجاد حلقه‌های زنجیره صنایع دستی و همچنین تبادل فرهنگ و آداب و رسوم نقاط مختلف کشور هستیم.

مدیر کل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث، برگزاری رویدادها و برنامه های جانبی در نمایشگاه های صنایع دستی را فرصتی برای معرفی و توسعه گردشگری دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی منجر به جریان‌ سفر می‌شود و برای تکرار این مهم باید اقدام کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..