نماز عید فطر در ۴۵۰ منطقه شهری و روستایی یزد

به گزارش یزدی نیوزنماز عید سعید فطر با حضور گسترده مردم مومن دارالعباده یزد صبح چهارشنبه در ۴۵۰ منطقه شهری و روستایی در سراسر استان برگزار شد.

نماز عید فطر در مسجد ملا اسماعیل یزد به امامت امام جمعه موقت یزد برگزار شد و حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی در خطبه های این نماز گفت: با بهره گیری از برکات ماه رمضان انشا الله خداوند گناهان ما را ببخشید و در ماه های دیگر سال بتوانیم از لغزش مجدد به گناه دوری کنیم.
وی ادامه داد: ماه رمضان بهترین فرصت برای آمرزش و طلب مغفرت از خداوند متعال است وهر کس از این فرصت استفاده کرده باشد، بهره ای معنوی را حاصل کرده است.
حجت الاسلام آیت اللهی ادامه داد: خداوند در این ماه عزیز و بویژه در شب های قدر در صورتی که با خلوص نیت به در خانه اش رفته باشیم، گناهان ما را بخشیده.
امام جمعه موقت یزد گفت: پس از ماه رمضان که ماه برکت و مغفرت و رحمت است، باید مراقبت کنیم که همچنان با دوری از گناه، رحمت خداوند شامل حال همه ما شود.
حجت الاسلام آیت اللهی اظهار داشت: باید با خدا عهد بندیم که بنده خوبی برایش باشیم و در طول سال پیش رو همواره در راستای کسب رضایت خدا گام برداشته و از محرمات دوری کرده و در اجرای فرامین خداوند و احکام اسلامی تلاش کنیم.
وی گفت: عید فطر روز بزرگی است که خداوند در این روز ثواب و پاداش یک ماه روزه داری و عبادت بندگان خودش را می دهد .
مراسم نماز عید فطر از ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح امروز چهارشنبه با دعای ندبه آغاز و با حضور اقشار مختلف مردم دارالعباده در مسجد ملا اسماعیل (میعادگاه نماز جمعه یزد) اقامه شد .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..