رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر یزد:

شورای شهر باید مطالبه‌گر کم‌کاری مسئولان باشد

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد خواستار توجه بیشتر به جایگاه مطالبه‌گری شورای اسلامی شهر از مسئولان به صورت عملی برای رفع مشکلات موجود در جامعه شد.

«محمد باقر پارسائیان» در نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: جایگاه شورای شهر، جایگاه مطالبه‌گری است لذا باید دستگاه‌های مربوطه به شورای شهر خوانده شوند و مطالبات نسبت به کم‌کاری‌ها به آنها اعلام شود.

وی تصریح کرد: برخی موضوعات لازم است که تا رسیدن به نتیجه از سوی شورای اسلامی شهر یزد پیگیری شود و در صورتی که نتیجه مناسب کسب نشد، کم‌کاری‌ها را به مراجع ذیصلاح اعلام کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: مردم از شورای شهر انتظار دارند که تمام مسائل و مباحثی که مرتبط با امور زندگی آنهاست را با جدیت دنبال کند و تا حد امکان زمینه رفع مشکلات را فراهم کند.

وی بیان کرد: امروز مشکلات بسیاری در سطح جامعه وجود دارد که به جرات می‌توان گفت بخش مهمی از آنها به دلیل نبود مطالبه‌گری صحیح و نظارت مناسب ایجاد شده‌اند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، پارسائیان ادامه داد: از این روست که می توان انتظار داشت در صورت پیگیری دقیق و تخصصی شورای اسلامی شهر یزد و مطالبه گری از مسئولان امر، زمینه رفع این مشکلات فراهم شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..