یازدهمین مسابقه ملی نانو برگزار می‌شود

یازدهمین مسابقه ملی نانو با شعار "آموزش، رقابت، کسب و کار" طی سه مرحله در تابستان سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای تحقق اهداف ترویجی و آموزشی تدوین شده در سند راهبردی فناوری نانو، اقدام به برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو کرده است.

این مسابقه بزرگ‌ترین رقابت علمی در حوزه علم و فناوری نانو است که هر ساله توسط گروه ترویج و آموزش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با حضور هزاران نفر از علاقه‌مندان به فناوری نانو برگزار می‌شود.

مسابقه ملی فناوری نانو علاوه بر ایجاد رقابت میان شرکت‌کنندگان، زمینه را برای اخذ گواهی توانمندی تدریس و مجوز شرکت در برنامه نانواستارت‌آپ فراهم می‌کند.

این مسابقه طی سه مرحله در تابستان سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. مرحله اول آن اواخر تیرماه ۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری (آنلاین) و مرحله دوم آن به صورت حضوری اواخر مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

نفرات برتر مرحله دوم جهت ارزیابی نهایی وارد مرحله سوم (مسابقه عملی) خواهند شد؛ این مرحله در شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. آیین‌نامه‌های مربوط به بخش‌های مختلف مسابقه تدوین شده و در اختیار قرار خواهد گرفت.

مرحله سوم مسابقه هم منوط به تأیید مراجع ذی‌صلاح از جمله ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان بوده و جزئیات آن در صورت تأیید، متعاقباً اعلام خواهد شد.

شرکت در این مسابقه محدودیت رشته و مقطع تحصیلی ندارد و منابع آن به صورت مشخص در سایت آموزش فناوری نانو قابل مشاهده است.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در مسابقه ملی می‌توانند به سایت آموزش فناوری نانو (nanoeducation.ir) مراجعه کنند یا با دبیرخانه مسابقه به شماره ۶۶۵۱۰۱۳۲ و ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۶۲ تماس بگیرند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..