مریم خاتمی در ضیافت افطار جمعیت زنان مسلمان نواندیش یزد:

موفقیت بانوان در جامعۀ سیاسی یزد را آرزومندم

«مریم خاتمی» بانوی فرهیخته و فعال سیاسی و اجتماعی استان در ضیافت افطاری حزب سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حقوقی جمعیت زنان مسلمان نواندیش دربارۀ ضرورت رعایت عدالت بر طبق آیات قرآن و رفتار امام علی (ع) سخن گفت.

به گزارش یزدی نیوزخاتمی به نقش قرآن در زندگی اجتماعی انسان‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه این روزها همه از علی(ع) و عدالت وی سخن می‌گویند، تحقق حق هر فرد را معنای عدالت دانست.
این بانوی فرهیخته دربارۀ تأکید کلام الهی به برقراری عدالت در جامعه و برابری انسان‌ها سخن گفت و از قرآن به عنوان منبعی مطمئن نام برد که تکیه بر آن در همۀ ابعاد زندگی راهگشا خواهد بود.
فعال سیاسی و اجتماعی استان با تأکید بر حفظ هویت انسان‌ها به طور مستقل، گفت: من ترجیح می‌دهم افراد با هویت انسانی در جمعیت‌ها فعالیت کنند و نه با هویت جنسیتی.
همسر حجت الاسلام مرحوم محمدعلی صدوقی افزود: اکنون شرایط به گونه‌ای شده است که مردها به تنهایی به ادارۀ امور نمی‌پردازند و بانوان دوشا دوش مردان فعالیت می‌کنند.
دختر آیت الله روح الله خاتمی ادامه داد: این نشان‌دهندۀ تغییر نقش زنان در دنیای امروز و اهمیت جایگاه زنان در جامعۀ کنونی است.
خواهر رئیس جمهور سابق برای موفقیت بانوان در جامعۀ سیاسی یزد و حضور بیش از پیش بانوان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم و از خدا می‌خواهیم که برکت ماه مبارک رمضان را در سراسر عمر ما جاری فرماید.

بخش نظردهی بسته شده است..