روابط عمومی باید توقع مردم را بر خواسته دیگران مقدم بدارد

نماینده ولی فقیه در استان یزد: روابط عمومی‌ها باید همواره با مخاطب خود ارتباط تنگاتنگ داشته باشند و توقع مردم را مقدم بر خواسته دیگران شمارند.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله محمدرضا ناصری در پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به این قشر تبریک گفت و افزود: امروزه وجود رسانه‌های مکتوب دیداری و شنیداری و فضای مجازی اطلاع رسانی و اقناع مردم از عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف چه دولتی و چه خصوصی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: امروزه همه دوائری که به نوعی خدماتی را برای مردم بی واسطه یا با واسطه انجام می‌دهند، باید جوابگوی مردم باشند یا بتوانند با بیان‌های مختلف به درستی و دقیق، رسالت جوابگویی را به انجام رسانند. به عبارتی روابط عمومی‌ها زبان، بیان و چهره دستگاه‌ها به شمار می‌روند و موفقیت وظایف آنان مرهون ابراز دقت بیشتر و بیان کامل‌تر خواهد بود.

امام جمعه یزد تصریح کرد: به همین منظور روابط عمومی باید تمام قد از عملکرد دستگاهش در اذهان مردم دفاع کند و با ارائه طرح‌های رسانه‌ای نوین این دفاع را مورد قبول عامه مخاطب قرار دهد و چنین است که روابط عمومی را می‌توان آیینه تمام نمای ضعف و قوت دستگاه شمرد.

ناصری خاطرنشان ساخت: اینجانب به روابط عمومی‌ها توصیه می‌کنم صداقت و درستی را پیشه خود سازند و همواره با مخاطب خود ارتباط تنگاتنگ داشته باشند و خواسته آنان را در کارکرد‌ها لحاظ نمایند و توقع مردم را مقدم بر خواسته دیگران شمارند. برای مسئولین روابط عمومی‌ها موفقیت توأم با صدق و درستی و مردم دوستی آرزو دارم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..