استاندار یزد:

کار دولت‎ها بدون فعالیت‌های رسانه ملی ابتر می‌ماند

استاندار یزد با بیان این که هیچ حاکمیتی بدون اهتمام به دو موضوع ارتباطات و روابط عمومی‌ها نمی‎توان حکمرانی خوب را جامعه تحقق بخشد، گفت: جایگاه رسانه ملی در بین سایر رسانه‌ها غیرقابل انکار است و اگر فعالیتهای این رسانه نبود، بسیاری از اقدامات دولتها ابتر می‌ماند.

«مهران فاطمی» در مراسم تجلیل از هنرمندان، کارشناسان و مدیران روابط عمومی رسانه ملی در استان یزد که  به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد،
موضوع ارتباطات و روابط عمومی‌ها برای همه ملتها مهم است و هچ حاکمیتی نمی تواند بدون این دو مسئله حکمرانی خوب را تحقق ببخشد، منتها جنس انقلاب اسلامی به نوعی است که این مسئله در آن برجسته‌تر است و بدون اهتمام به این حوزه، آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی تحقق نخواهد یافت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته با وجود رسانه‌های متعدد فعال در جامعه و دنیای بزرگ و بی حد و مرز در این حوزه، هنوز هم جای صدا و سیما و رسانه ملی در امر ارتباطات ویژه و غیرقابل انکار است و حجم عمده‌ای از کار در این بخش را به دوش گرفته است.

فاطمی گفت: اگر نبود این حجم از فعالیتها، خیلی از اقدامات دولت‌ها ابتر می‌ماند به عوان نمونه در موضوع تحول اقتصادی اخیر اگر اطلاعرسانی مناسب، پاسخ به شبهات و اغنا سازی مردم از سوی رسانه به ویپه رسانه ملی نبود، این طرح به رغم سالها کار کارشناسی، ابتر باقی می‌ماند.

وی با اشاره به حوادث سال ۱۳۹۸ و خسارات وارده از ین بخش به دلیل بی توجهی به کار اطلاعرسانی و تبیین موضوع، گفت: این در حالیست که در طرح بزرگ اقتصادی کنونی به دلیل اهتمام به موضوع روابط عمومی و اطلاعرسانی خوشبختانه مشکلی را شاهد نیستیم چرا که جامعه ابعاد آن را پذیرفته و مشارکت دارد و مردم نیز انتقادات خود را به گوش مسئولان می‌رسانند تا مسئولان پیگیر رفع آنها شوند.

وی از مدیریت کنونی صدا و سیمای مرکز یزد به دلیل بهره گیری از پتانسیلها و ظرفیتهای بخش مختلف استان جهت رونق رسانه ملی در استان قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه صدا و سیمای یزد در حال حاضر در تراز قابل قبولی قرار دارد و مردم توجه خوبی به آن دارند که این مهم ناشی از تلاش و همت هنرمندان، کارشناسان و مدیران این مجموعه است.

استاندار همچنین با تاکید بر این که مسئله روابط‌عمومی‌ها، یک موضوع مهم در دولت انقلابی سیزدهم است، بر استفاده از تمام ظرفیتهای روابط عمومی در جهت تبیین دستاوردها و توانمندی‌ها در استان در راستای تحقق سیاستهای ابلاغی پیرامون جهاد تبیین و همچنین اهتمام مدیران به موضع روابط عمومی‌ها با نگاهی گشوده تاکید کرد.

«احمد پهوانیان» مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد نیز در این مراسم ضمن تبریک این روز به سنگرسازان بی سنگر عرصه روابط عمومی و رسانه، اظهار کرد: این نشست بهانه‌ای برای تقدیر از این بزرگواران است و اگر صدا و سیما در بخشهای مختلف جایگاهی دارد مرهون زحمات آنهاست.
این مسئول افزود: اگر امروز با وجود حجم بالای رقبای رسانه‌ای از جمله غول فضای مجازی ، از سال ۱۳۹۴ تاکنون هم در صدا و هم در سیمای یزد رشد ۱۰ تا ۱۵ درصدی مخاطبان را شاهدیم به دلیل حضور هوشمندانه و عالمانه بزرگورانی است که برخی از آنها در این نشست شرف حضور دارند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..