پیشرفت ۵۰ درصدی فرهنگسرای بهمن یزد پس از ۹ سال

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح فرهنگ‌سرای بهمن پس از وقفه چند ساله خبر داد.

«محمد علی سلمانی ندوشن» با بیان اینکه اجرای طرح فرهنگ‌سرای بهمن پس از توقفی چند ساله، بار دیگر کار خود را در سال گذشته آغاز کرد، گفت: این مجموعه در مساحتی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع که شامل ساختمان فرهنگسرا با زیربنای ۴۳۰۰ متر مربع، سه زمین ورزشی رو باز، پارک و مسیر دوچرخه سواری است، تاکنون در حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت تامین اعتبار تا انتهای سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

وی با اشاره به این که ۳۲۰۰ متر مربع از زیربنای ساختمان فرهنگسرا تکمیل شده است، اظهار کرد: تاکنون عملیات عمرانی این ساختمان شامل نماچینی، سفید کاری داخلی، نصب سقف کاذب، ایزوگام پشت بام، اجرای موزائیک فرش، نصب کلیه پنجره های PVC و شیشه های دوجداره به اتمام رسیده است.

معاون شهردارافزود: علی رغم هزینه ۱۰۰ میلیارد ریالی برای این مجموعه، پیش‌بینی می‌شود برای اتمام ساختمان فرهنگسرای بهمن، محوطه و فضای سبز در حدود ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر هزینه خواهد شد.

سلمانی ندوشن بیان کرد: فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بلوار شهید نواب صفوی شمالی در راستای پیشرفت و آبادانی منطقه که جزو مناطق محروم و کم برخوردار شهر میراث جهانی یزد محسوب می‌شود، ایجاد شده است.

به گزارش یزدی نیوز، عملیات اجرایی این فرهنگسرا نیمه تیرماه سال ۱۳۹۲ در محل کشتارگاه سابق آغاز شده و قرار بود در بازه زمانی سه ساله آماده بهره‌برداری شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..