تسهیلات کارگشایی ویژه مددجویان یزدی

به گزارش یزدی نیوزمدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد گفت: اختصاص تسهیلات کارگشایی از سوی کمیته امداد به نیازمندان تحت پوشش برای رفع مشکل خانواده‌ها و ایجاد توانمندی افراد در بخش‌های متعدد است.

"محمد زارع میرک اباد" رسیدگی به محرومین و خانواده‌های نیازمند را از اهدف کلان این نهاد دانست.

وی افزود: یکی از راه کارهای کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌های تحت پوشش، پرداخت وام کارگشایی به منظور حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، درمانی، عمرانی و غیرو مددجویان است.

محمد زارع با اشاره به اینکه این نهاد علاوه بر اختصاص وام در زمینه فرهنگی، دانش‌آموزی و دانشجویی، اشتغال، ازدواج، کمک هزینه جهیزیه و مشاوره‌های مختلف آماده خدمات‌رسانی به نیازمندان است، اذعان داشت: رویکرد جدید کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت ارائه تسهیلات به جای کمک های مستقیم است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد اظهار داشت: در همین راستا در سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به یک هزار و ۴۹ مددجوی تحت حمایت این نهاد اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، محمد زارع اضافه کرد: کمیته امداد به منظور گشایش در مسایلی از قبیل کمک هزینه جهیزیه، تحصیلی، تأمین هزینه های درمانی و تعمیرات مسکن در حد توان و امکانات خود اقدام به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی می کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد در پایان خاطر نشان کرد: کمکهای مردمی و خیری همواره بزرگترین پشتوانه برای این نهاد بوده و خیرین نیکوکار می توانند با مشارکت در طرحها و برنامه های کمیته امداد، یاریگر ما در ارائه خدمات بهتر به عزیزان نیارمند باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..