بی نیازی کشور در زمینه تولید محصولات مخابراتی

به همت جوانان یزدی، تولیدات یک شرکت دانش بنیان در زمینه مخابرات ونرم افزاری موجب کاهش وابستگی به خارج از کشور شده است.

به گزارش یزدی نیوز مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت:هم اکنون ۳۰ جوان تحصیلکرده با رده سنی کمتر از ۳۰ سال در این شرکت فعالیت می‌کنند و موفق شدند با طراحی و تولید محصولاتی در زمینه مخابرات و نرم افزار راه را برای خودکفایی در این بخش فراهم کنند.

تدین، از طراحی و تولید ایستگاه‌های پایه نسل چهارم مخابراتی به عنوان دستاورد‌های این جوانان خبرداد و گفت: این ایستگاه‌ها که برای اولین بار در کشور تولید می‌شوندو هم اکنون قابلیت نصب در روستا‌ها را دارد و با تکمیل شدن اجرای طرح، قابلیت نصب در مناطق شهری را نیز خواهند داشت.

وی با بیان اینکه پیش از این این ایستگاه‌ها از خارج از کشور تامین میشد، افزود:به زودی ایستگاه‌های پایه نسل پنجم نیز در این شرکت طراحی و تولید می‌شوند.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان، همچنین از نرم افزار جستجوگر و پایش تجهیزات شبکه به عنوان دیگر دستاورد‌های این شرکت یاد کرد و گفت: این نرم افزار که طراحی و ایجاد آن برای اولین بار در کشور در این شرکت صورت می‌گیرد مشکلات امنیتی و مجوز‌های سیستم‌های اینترنتی و رایانه‌ای دستگاه‌ها و مراکز را بررسی می‌کند و با ارائه به موقع گزارش‌ها و هشدار‌ها، امنیت شبکه‌های اینترنتی و رایانه‌ای سازمان‌ها را افزایش می‌دهد.

تدین با بیان اینکه این نرم افزار به سازمان‌ها، نهاد‌ها و مراکز داخل کشور این امکان را می‌دهد تا بدون در اختیار گذاشتن امنیت شبکه‌ها و سیستم‌های داخلی خود به بیگانگان از اطلاعات و دیتا‌های محرمانه خود نیز محافظت کنند.

وی، طراحی و تولید مودم‌های خانگی نسل چهارم و نرم افزار‌های مونیتورینگ و هوشمند سازی صنایع را از دیگر محصولات این شرکت دانش بنیان در زمینه‌های مخابرات و نرم افزاری برشمرد.

جلوگیری از خروج ارز، سهولت در انجام خدمات پس از فروش و کاهش قیمت به میزان یک سوم برای مصرف کننده از دیگر مزایای این محصولات است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..