امام جمعه مهریز:

خروجی شوراها باید خدمت به مردم باشد/وحدت و همدلی رمز موفقیت است

امام جمعه مهریز گفت: شورای اسلامی یعنی محلی برای خردجمعی لذا خروجی تصمیمات آن باید در مسیری سالم و در راستای خدمت به مردم باشد.

حجت الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» در گردهمایی شوراهای بخش مرکزی مهریز، وحدت و همدلی را رمز موفقیت شوراهای اسلامی دانست و گفت: وحدت در بین اعضای این قشر تاثیرگذار باید تقویت شود تا به مشکلات مردم بهتر رسیدگی شود.

وی گفت: کسانی که به عنوان شورا در قبال رای مردم قبول مسئولیت می‌کنند و تکلیفی بر عهده می‌گیرند باید در پیشگاه خدا و هم در برابر مردم پاسخ‌گو باشند.

وی با اشاره به این که شورا یعنی محلی برای خرد جمعی و باید خروجی تصمیمات آن در مسیری سالم و در راستای خدمت به مردم باشد، تصریح کرد: احترام متقابل بین اعضای شورا می‌تواند به همدلی بیشتر و انسجام آن کمک کند.

حجت الاسلام «سید مهدی حسینی زاده» امام جمعه دهستان بهادران نیز با اشاره به شکل گیری شورا، افزود: خود شورا برگرفته از قرآن کریم است لذا باید اعضای شوراهای اسلامی از این موقعیتی که نصیبشان شده به نحو احسن در راستای خدمت به مردم و رضایت خداوند متعال استفاده کنند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده شوراها برای عمران و آبادانی روستا، گفت: خدماتی که شوراها انجام می‌دهند، زمانی مورد قبول پروردگار است که برای خداوند و در راه رضایت او باشد.

«محمد دهقان» فرماندار مهریز هم در این نشست اظهار کرد: توانمندی فرهنگی و اقتصادی فراوانی در روستاها وجود دارد که با برگزاری جشنواره‌های مختلف می‌توان این ظرفیت ها را به گردشگران معرفی کرد.

وی ادامه داد: جشنواره‌ها باید به پیوست فرهنگی برگزار و خطوط قرمز در آنها رعایت شود.

«حسین عسکر زاده» معاون مدیر کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری یزد هم اظهار کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستا از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و می‌تواند مهم‌ترین و موثرترین گام در توسعه روستا باشد.

وی ادامه داد:دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان عامل ارتباطی اصلی بین مردم و مسئولان هستند.

«مهدی شکری» بخشدار مرکزی مهریز نیز افزود: شوراهای اسلامی با تعامل، همفکری، انسجام و اتحاد و با بهره مندی از ظرفیت مردم شریف روستاها و استفاده از راهکارهای تجربی در ساختن فردایی بهتر با توسعه همه جانبه روستا گامهای بسیار مؤثری می‌توانند بردارند.

وی گفت: امروز برای ما در کسوت مسئول و مدیران اجرایی، فرصت و توفیق خدمت فراهم شده و باید تلاش کنیم تا با استفاده از تمام فرصت‌ها برای خدمت صادقانه به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

بخش نظردهی بسته شده است..