اهدای اعضای همسر شهید در یزد به بیماران نیازمند

اعضای بدن «معصومه اسلامی» همسر شهید «عباسعلی اسلامی» اهل و ساکن یزد، با رضایت خانواده به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر «محمدرضا پورشمسی» رئیس اداره فراهم آوری اعضای دانشگاه علوم پزشکی یزد در این باره گفت: با رضایت خانواده، اعضای مرحومه «معصومه اسلامی نصرت آبادی» ۵۷ ساله و همسر شهید «عباسعلی اسلامی»، اهل و ساکن یزد که به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی اظهار کرد: کبد و کلیه های این بیمار در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

به گفته پورشمسی، با فداکاری خانواده این ایثارگر نهمین اهدا عضو سال جاری در استان یزد به ثبت رسید.

«محمدصالح جوکار» نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت این همسر شهید را که با اهداء اعضا بار دیگر عظمت، ایثار و فداکاری خانواده معزز شهداء را اثبات کرده و به بیماران زندگی دوباره بخشید را تسلیت گفته و برای وی از خداوند متعال علو درجات را مسئلت کرده است.

در بخشی از این پیام آمده است؛ «شهادت واژه‌ای مقدس است و بی‌شک بالاترین جایگاه‌ها نزد خداوند مربوط به شهیدانی است که در راه خدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از دین و مردم عزیزترین دارایی خود که جانشان بود را اهداء کردند. در این بین اما جایگاه مادران و همسران شهداء که فرزندان و همسران خود را در راه تعالی اسلام فدا کردند و پس از شهادت آنها با ایمان و عزم راسخ خود،‌ تداوم بخش راه آنها در دفاع از ارزشهای دینی و الهی بودند نیز بی‌شک در نزد پروردگار متعال بسیار ارزشمند است.»

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..