رایگان شدن گاز بهای پنج هزار مشترک یزدی

معاون بهره برداری شرکت گاز استان یزد: تاکنون اطلاعات دو هزار ۲۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و دو هزار و ۵۰۰ مشترک تحت پوشش بهزیستی به شرکت گاز ارسال شده است.

به گزارش یزدی نیوز، صفوی افزود:بیش از یک سال از تصویب محاسبه رایگان قبوض گاز مشترکان کم مصرف، کمیته امداد و بهزیستی می‌گذرد، که هم اکنون این طرح برای حدود پنج هزار مددجو اجرا شده است.

وی ادامه داد: طبق بند «ی» تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۰، دولت مکلف شده بهای گاز مشترکان کم مصرف زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را رایگان محاسبه کند، طرحی که پس از مدت‌ها انتظار، اکنون اطلاعات مشمولان این طرح از سوی این دو نهاد حمایتی به شرکت گاز ارسال شده است.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان یزد گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، کمیته امدادامام خمینی (ره) و بهزیستی استان یزد تا کنون حدود پنج هزار مورد اطلاعات مددجویان مشمول این طرح را به شرکت گاز ارسال کرده اند.

صفوی افزود:اطلاعات دو هزار ۲۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و دو هزار و ۵۰۰ مشترک تحت پوشش سازمان بهزیستی تا کنون به شرکت گاز ارسال که بعد از پایش، صورتحساب این مشترکان از سال ۱۴۰۰ تا امروز تعدیل شده است.

وی گفت: در چند روز گذشته هم اطلاعات ۱۱ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به این شرکت رسیده که در حال بررسی وپایش است.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان یزد همچنین گفت: تفاهم نامه‌ای سه جانبه بین کمیته امداد، بهزیستی و شرکت گاز در راستای مصوبات سفر ریاست جمهوری منعقد شد که کمک هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد تومان برای لوله کشی داخلی منازل هزار مددجوی تحت پوشش این دو نهاد تعلق می‌گیرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان یزد گفت: هم اکنون اطلاعات ۱۱ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع آوری و در اختیار سازمان‌های مربوطه گاز، برق و آب قرار گرفته است.

شجاعان افزود: کمتر از هزار خانواده هم هنوز اطلاعاتشان را در اختیار کمیته امدادامام خمینی (ره) استان یزد قرار نداده اند که پیگیر آنان نیز هستیم.

در ۴۳ مرکز مثبت زندگی استان یزد هم ۱۶ هزار و ۵۰۰ پرونده وجود دارد که تا کنون اطلاعات ۱۲ هزارو ۹۵۰ نفر را برای رایگان شدن بهای گاز ثبت شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..