فعالیت ۵۷ گروه جهادی خواهر و برادر در میبد

مسئول بسیج سازندگی میبد: شهرستان میبد دارای ۵۷ گروه جهادی خواهر و برادر است که درسال ۱۴۰۰ دو واحد منزل برای مددجویان بهزیستی احداث کرده است.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ زارعی در جلسه گرامی داشت سالروز تشکیل بسیج گفت: درسال ۱۴۰۰، این گروه‌های جهادی دو واحد منزل مددجویان بهزیستی را احداث و ۱۹ خانه محرومین را تعمیر و بهسازی کرده اند

وی تهیه ۷۹ سری جهیزیه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال، اجرای ۳۰ مرحله رزمایش کمک مومنانه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال، اعطای ۴۵۰ مورد تسهیلات اشتغال زایی به میزان ۱۵ میلیارد تومان به مشاغل خرد و خانگی، ساخت و تجهیز سه واحد کارگاه اشتغال زایی و ارسال بیش از ۷ هزار متر کاشی و سرامیک ۴۲۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده کشور را از دیگر فعالیت‌های گروه‌های بسیج سازندگی برشمرد.

فرماندار میبد دراین جلسه با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی، نقش موثر گروه‌های جهادی دربرطرف نمودن مشکلات مردم را خاطرنشان کرد و گفت: برای حمایت از گروه‌های جهادی باید کارگروه ویژه‌ای در شهرستان تشکیل و مطالبات آن‌ها دنبال شود.

سجادی پور برلزوم همراهی همه مسئولین شهر به ویژه شهرداران و بخشداران و دهیاران، درپی گیری و حمایت از فعالیت‌های جهادی تاکید کرد.

وی گفت: برای حمایت از تولیدات مشاغل خانگی باید مشکل بازاریابی حل و با برپایی نمایشگاه‌ها و ارائه تسهیلات اشتغال زایی به تولید کنندگان آنا را مورد حمایت قرار داد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه هم فلسفه بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی را مشارکت در سازندگی و آبادانی مناطق محروم دانست و گفت:توسعه و ترقی کشور بدون داشتن تفکر بسجی و روحیه همدلی، گذشت و ایثار ممکن نیست.

سلیمانی تصریح کرد: بنابراین باید حضور جهادگران را فرصتی بی نظیر برای خدمت به جامعه دانست و از حضور آن‌ها درعرصه‌های اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

دراین جلسه تعدادی از مسئولین گروه‌های جهادی هم موانع و مشکلات خود را در حضور درعرصه‌های مختلف مطرح کردند.

درپایان این جلسه از مسئولین گروه‌های جهادی بسیج سازندگی تجلیل شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..