تحقق کامل شاخص‌های عملکردی شرکت گاز استان در سال ۱۴۰۰

سرپرست شرکت گاز استان یزد از تحقق ۱۰۰ درصدی شاخص‌های عملکردی این شرکت در تمامی حوزه‌های فعالیتی طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، سعید عقلی با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای تحقق برنامه‌های تکلیفی این شرکت در حوزه‌های مختلف گفت: در سال گذشته و پس از ابلاغ برنامه مصوب شرکت گاز استان یزد مبنی بر نصب ۹ هزار و ۷۳۰ علمک، هدف فوق در دستور کار قرار گرفت

وی افزود: با نصب ۱۲ هزار و ۹۸۱ انشعاب و تحقق ۱۳۳ درصدی هدف مدنظر، نه تنها تحقق کامل برنامه را به دنبال داشتیم بلکه از برنامه پیش بینی شده نیز فراتر رفتیم.

سرپرست شرکت گاز ادامه داد: براساس برنامه ابلاغی مقرر شده بود ۱۹ هزار و ۵۳۳ اشتراک در سطح استان واگذار شود که با اقدامات صورت پذیرفته، این مهم در سال گذشته با واگذاری ۲۰ هزار و ۷۰۶ اشتراک به انجام رسید و اعداد در این زمینه گویای تحقق ۱۰۶ درصدی هدف پیش بینی شده است.

وی با اشاره به مزیت نسبی استفاده از گاز طبیعی در مقایسه با سایر سوخت‌های فسیلی تصریح کرد: با اجرای ۶۲۲ کیلومتر شبکه گذاری با قطر‌های مختلف به صورت فلزی و پلی اتیلن و راه اندازی ایستگاه‌های تقلیل فشار در استان و درصد تحقق ۱۰۱ درصدی در این زمینه، علاوه بر بهره مندی بخش‌های مختلف اعم از صنعتی و تجاری و خانگی، زیرساخت مناسب برای گازرسانی به مناطق دیگر نیز فراهم شده تا در آینده کل استان از این موهبت الهی بهره‌مند شوند.

عقلی اظهار داشت: هدف کمی سال گذشته برای ظرفیت سازی گاز واحد‌های صنعتی ۱۲۰ هزار مترمکعب بر ساعت اعلام شده بود که با ایجاد ظرفیت بیش از ۱۷۰ هزار مترمکعب بر ساعت، شاهد تحقق ۱۴۲ درصدی در این زمینه بودیم.

وی تأکید کرد که این امر نشان دهنده عملکرد درخشان گاز استان یزد در راستای عمل به شعار سال ۱۴۰۰ و نشان دهنده توان این شرکت مبنی بر ادامه این روند به منظور عمل به شعار سال جاری در جهت تولید و اشتغال آفرینی می‌باشد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..