طرح تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات در دستور کار مجلس

نماینده مردم یزد و اشکذردر مجلس شورای اسلامی: طرح تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات در مجلس با پیشنهادات جدید نمایندگان در حال بررسی است.

به گزارش یزدی نیوز، جوکار در مراسم بزرگداشت معلمان دو آموزشگاه در یزد با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی همیشه حامی آموزش و پرورش و معلمان بوده است ،افزود: در بودجه سال ۱۴۰۱ در بخش‌های عمرانی، آموزشی و پژوهشی اعتبارات خوبی برای دغدغه‌های این قشر در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: طرح تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات در مجلس با پیشنهادات جدید نمایندگان در حال بررسی است و طرح ساماندهی کارکنان دولت هم که بخشی از آن مربوط به آموزش و پرورش برای تبدیل وضعیت نیرو‌های حجمی و خرید خدمات و حق التدریسی است که در قالب این دو طرح بخش مهمی از منابع انسانی آموزش و پرورش تامین خواهد شد.

جوکار افزود: در نظام رتبه بندی معلمان هم ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که امیدواریم بخشی از مطالبات معلمان برآورده شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر به جایگاه والای معلمان اشاره کرد و گفت: معلمان ایثار گران حوزه تعلیم و تربیت هستند و آینده کشور به دست آن‌ها رقم می‌خورد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..