استاندار یزد در آغاز رزمایش جهادگران فاطمی:

خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت باید همگانی شود

استاندار یزد با تاکید بر همگانی کردن خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت، گفت: لازم است که جوانان را به مباحثی مانند انفاق، تعاون و نفع رساندن به مردم و قیام برای قسط و عدالت ورود دهیم.

«مهران فاطمی» همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای جهادی و آغاز نمادین رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در استان که در میدان صبحگاه سپاه الغدیر یزد برگزار شد، اظهار کرد: کار شما بسیار با ارزش است و سپاس امثال من نمی‌تواند حق آن را ادا کند لذا سپاس خداوند نصیبتان باشد.

وی افزود: کار جهادی برخواسته از ایمان و برخواسته از ظرفیت‌های وجودی انسانهاست لذا هر چه ایمان خودمان را قوی کنیم و هر چه از ظرفیتهای وجودی خود استفاده کنیم، باز هم جای کار دارد لذا می‌توانیم آن را به لحاظ کمی و کیفی چندین برابر کنیم.

استاندار ارتقای عملی و اندیشه‌ای جهادگران بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: قطعاً تعمیر در و دیوار خانه آن پیرزن روستایی به زندگی جهادگران نورانیت و برکت خواهد بخشید.

وی با تاکید بر همگانی کردن خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت، گفت: لازم است که جوانان را به مباحثی مانند انفاق، تعاون و نفع رساندن به مردم و قیام برای قسط و عدالت ورود دهیم و آنها را به میدان جهاد فراخوانیم.

فاطمی عنوان کرد: سود بسیج خدمت‌رسانی بیش از آن که به دیگران برسد، به نفع خود جهادگران است چرا که نورانیت زندگی و رضایت الهی را به دنبال خواهد داشت.

وی جهادگران را در محیط خدمات رسانی و کار جهادی به رعایت اخلاق نیکو و رفتار خوش و نیز اجتناب از محرمات توصیه کرد و افزود: جوانان مناطق را نیز در جریان اقدامات جهادی باید درگیر فعالیتهای رزمایش کرد.

استاندار در پایان نیز از مجموعه فرماندهان سپاه الغدیر به خاطر شکل دادن ارتباط نظامند و شبکه‌ای بین آحاد گروهای جهادی جهت خدمت رسانی به منطق کم برخوردار و محروم قدردانی کرد.

سردار «حسین زارع کمالی» جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم گفت: امسال به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی شاهد برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی به صورت سراسری در استان با مشارکت قریب به ۱۴۰۰ بسیجی در قالب ۲۰۰ گروه جهادی به مدت ۱۰ روز خواهیم بود.

این مسئول با بیان این که ورود گروه‌های بسیج همواره براساس نیاز جامعه انجام می‌شود، تصریح کرد: زمانی بحث نیاز جامعه دفاع از درون کشور در برابر فتنه‌های تجزیه طلبان و براندازان بود، زمانی جهاد برای دفاع از مرزهای میهمن اسلامی و در مقطعی خارج از مرزها و دفاع از حرم در برابر گروه‌های ساخته دست استکبار جهانی، زمانی نیاز به جهاد در عرصه علم و دانش به ویژه در جریان کرونا و امروز یکی از ابعاد جهاد بحث خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی در قالب گروه‌های جهادی است.

استاندار یزد در این مراسم ضمن ادای احترام به شهدا، از گروه‌های جهادی حاضر در این میدانگاه بازدید کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..