مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور:

صدور کارت یارانه نان کذب است

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد صدور کارت یارانه نان، شایعه پراکنی رسانه های معاند و از اساس کذب است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این اطلاعیه آمده است: رسانه های معاند از روز گذشته با انتشار تصاویر کارت جعلی یارانه نان به دنبال تشویش اذهان عمومی و ایجاد نگرانی نسبت به عرضه نان در داخل کشور برآمده اند.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور افزوده است: اکنون که دولت مردمی و عدالت محور آیت الله رئیسی در بحبوحه جنگ اقتصادی همه جانبه دشمن، برای عبور از ارز رانت آور و فسادزا با پرداخت یارانه مستقیم به مردم وارد عمل شده است، انتظار می رود رسانه های کشور با درک صحیح از شرایط موجود، در کنار نقد سازنده که موجب بالندگی دولت خواهد شد، دستاوردها و خدمات ارزنده دولت مردمی را هم مورد توجه قرار دهند و در مقابله با فضاسازی های رسانه های معاند، فعالانه تر و سریعتر عمل کنند و به سهم خود یاریگر دولت در عبور دادن کشور از مشکلات اقتصادی باشند.
این اطلاعیه یادآور شده است: بر همه مبین است که دولت سیزدهم در چه شرایطی اقتصاد کشور را تحویل گرفته است و شبانه روز و با رویکرد جهادی و انقلابی به دنبال کاهش مشکلات و آلام مردم است. فراموش نکنیم که قبل از این دولت، روزانه ۷۰۰ نفر به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست می دادند و امروز با اقدامات ارزنده دولت در تسریع روند واکسن کرونا این رقم به هفت نفر رسیده است.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، تصریح کرده است: دولت مردمی آیت الله رئیسی بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری که تاکید داشتند دولت، مسایل، مشکلات و راه حل ها را با مردم در میان بگذارد، مصمم است تصمیم های کلان و راهبردی را شفاف با مردم در میان بگذارد و ملت را در تصمیم های خود سهیم سازد.
در این اطلاعیه تاکید شده است: از این رو، از رسانه ها و فعالان فضای مجازی انتظار می رود، سهم خود را در فریضه جهاد تبیین بیش از گذشته ادا کنند و در زمانی که دولت در حال جراحی اقتصادی است، در مقابل ماشین تخریب و تحریف بدخواهان و رسانه های معاند، روشنگری داشته باشند و اجازه ندهند در جنگ روایت ها، دشمنان ذهن ملت بزرگ ایران را مخدوش سازند.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..