با کمک ماموران آتش نشانی یزد:

جسد کارگر زیر آوارمانده ساختمانی در یزد پس از ۱۱ ساعت بیرون کشیده شد

ماموران آتش نشانی یزد، جسد کارگر زیر آوار مانده ساختمان در حال ساخت را پس از 11 ساعت جست و جو از زیر آوار این بنا بیرون آوردند.

به گزارش یزدی نیوزمدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: بر اثر فروریختن ساختمان سه طبقه در حال ساخت در شهر یزد در روز گذشته، پنج کارگر در آوار گرفتار شدند که با تلاش ماموران آتش نشانی چهار نفر از آنان نجات یافتند و جسد یک کارگر هم پس از ساعت ها جست و جو از زیر آوار بیرون کشیده شد.
سیدعباس میرشمسی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح روز گذشته به ستاد فرماندهی آتش نشانی یزد اطلاع داده شد که ساختمانی در حال ساخت در خیابان آیت الله کاشانی فرو ریخته و پنج نفر از کارگران بتن ریز زیر آوار مانده اند.
وی با بیان اینکه ضعف در عملیات بتن ریزی در طبقه سوم این ساختمان منجر به فروریختن سقف شده افزود: با اعزام ۱۵ نیروی عملیاتی و خودروهای آتش نشانی از ایستگاه های شماره یک، پنج، هفت و ۹ به محل مورد نظر، عملیات نجات کارگران آغاز شد و چهار نفر از آنان نجات یافتند.
وی اضافه کرد: یک کارگر دیگر از اتباع خارجی همچنان زیر آواره قرار داشت که جسد این کارگر نیز پس با جست و جوی نیروهای آتش نشانی از زیر آوار بیرون کشیده شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: این حادثه به مغازه های مجاور هم خسارت وارد کرده است.
میرشمسی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۵ مورد حادثه آتش سوزی و آوار در شهر یزد رخ می دهد افزود: برخی انبوه سازان، مجریان و مالکان در ساخت و سازها به موضوع ایمنی اهمیت لازم را نمی دهند.
شهر یزد با حدود ۹۹ کیلومتر مربع محدوده، ۹ ایستگاه آتش نشانی دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..