معاون رئیس جمهور خبر داد؛

بازگشت فولاد میبد به چرخه صنعت بعد از سالها رکود تا پایان امسال

معاون اجرایی رئیس جمهور به همراه استاندار یزد از کارخانه فولاد میبد به منظور بازگشت مجدد این واحد راکد صنعتی به چرخه تولید بازدید کرد.

«سید صولت مرتضوی» در بازدید از کارخانه فولاد میبد، هدف از سفر به استان یزد را بازدید از طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری و بررسی روند پیشرفت آنها اعلام کرد و یادآور شد: همچنین برای طرح‌های راکد استان و طرح‌های صنعتی نیز منابع مناسبی در قالب تسهیلات و اعتبارات پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های به عمل آمده از تهران و استانداری یزد، تفاهم‌نامه‌ای برای راه اندازی این واحد صنعتی با شرکت ایمیدرو قطعی شده است و عوامل شرکت حضور دارند و نسبت به راه اندازی آن برنامه‌ریزی می کنند.

معاون رییس جمهور افزود: طی آخرین تماس با مسئولان شرکت وعده داده شد تا پایان سال این طرح با تامین نیازها و سرمایه در گردش و تامین اعتبار مناسب برای بازسازی راه‌اندازی شود.

مرتضوی کارخانه فولاد میبد را یکی از واحدهای صنعتی که سالها راکد مانده بود، معرفی و اظهار کرد: رئیس جمهور در زمان مسئولیت قوه قضاییه، دستور راه‌اندازی این طرح را صادر کردند و در سفر به استان هم پیگیر راه‌اندازی آن بودند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..