کارخانه جنوب تبدیل به شهربازی شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد: پیشنهاد شده است بخشی از سالن‌های کارخانه جنوب به عنوان شهربازی سرپوشیده در یزد مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز، مجید تجملیان در نشست کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: مجموعه کارخانه جنوب سال‌ها است که در اختیار شهرداری قرار دارد، ولی متأسفانه استفاده از ظرفیت‌های فراوان آن مغفول واقع شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مجموعه فضای بسیار خوب و با ظرفیت بالایی است، رها شدن آن موجب خرابی روزافزون و افزایش مشکلاتش می‌شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: ما در یزد شهربازی سرپوشیده‌ای در طراز شهر جهانی نداریم از طرف دیگر هم شاید در یزد سالن‌های سرپوشیده به وسعت آنچه در مجموعه کارخانه جنوب هست نداریم بنابراین می‌توان از این ظرفیت برای ایجاد یک بوستان و شهربازی سرپوشیده برای خانواده‌های یزدی اقدام کنیم.

 

وی در ادامه با تقدیر از سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد در کاشت نهال درختان مثمر در سطح شهر یزد گفت: در ارتباط با این موضوع هم لازم است که درختان مثمری کاشته شود که بتوان از ثمره آن استفاده کرده نه اینکه درختانی همچون سنجد تلخ که استفاده‌ای از ثمره آن نداریم کاشته شود.

 

تجملیان خاطرنشان کرد: در ارتباط با زیتون هم در صورتی کاشت نهال‌های زیتون مناسب است که بتوانیم از محصول آن استفاده کنیم و زمینه فرآوری میوه درختان زیتون سطح شهر وجود داشته باشد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..