تذکر جدی به شرکت هواپیمایی آسمان

استاندار یزد:به شرکت آسمان تذکر جدی داه ایم و در صورت تکرار تاخیر حذف پرواز در دستور کار قرار می‌گیرد.

فاطمی با اشاره به بروز تاخیر‌های مکرر در پرواز هواپیمایی آسمان گفت: به این شرکت هواپیمایی تذکر لازم داده ایم و در صورت تکرار حذف پرواز این شرکت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

فاطمی با اشاره به اینکه شرکت ماهان نیز در یزد پرواز دارد گفت: با شرکت هواپیمایی ماهان هم مذاکراتی داشته ایم.

وی همچنین با اشاره به اینکه یزد به رغم داشتن جمعیت مناسب و برخورداری از واحد‌های بزرگ صنعتی و معدنی فاقد شرکت مستقل هواپیمایی است و داشتن شرکتی مستقل نیاز امروز این استان است، گفت: هم اکنون کار راه اندازی یک شرکت مستقل هواپیمایی در استان انجام شده است.

استاندار افزود: طبق برنامه ریزی‌ها چهار دستگاه هواپیما در هفته دولت نیز خریداری می‌شود و در اولین فرصت این شرکت کار خود را در فرودگاه شهید صدوقی آغاز خواهد کرد.

فاطمی گفت:قطعا تمامی این موارد در رفع تاخیر پرواز‌های یزد موثر خواهد بود.

سحرگاه امروز دوشنبه ۱۲ فروردین فرودگاه یزد شاهد اعتراض مسافران پرواز شماره ۳۷۴۴ شرکت هواپیمایی آسمان از تهران به یزد به دلیل تاخیر‌های مکرر و بسیار زیاد این پرواز بود.

به گفته مسافران، پرواز قرار بود ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه از فرودگاه مهرآباد به سمت یزد حدکت کند که بدون اعلام دقیق میزان تاخیر کامل پرواز، در نهایت پس از چندبار اعلام تاخیر‌های منقطع ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به سمت یزد حرکت می‌کند.

مسافران مدعی تکرار این تاخیر‌ها در پرواز‌های آسمان در موارد متعدد و مکرر تقریبا به صورت ثابت در مسیر تهران_یزد_تهران هستند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..